מערכת COL | יום כ' אדר ב ה׳תשפ״ב 23.03.2022

רה"מ בנט על השליח הרב משה קריביצקי: "היה איש של נתינה"

נתניהו: "בשם כל אזרחי ישראל אני מבקש לחבק את המשפחות בשעה קשה זו" • בנט: "הרב משה קרביצקי ז״ל היה איש של נתינה שניהל בית תמחוי" • פוליטיקאים מספידים ושולחים תנחומין למשפחות הנרצחים
רה
ממראות הפיגוע בבאר שבע (צילום: איחוד הצלה)

יממה למסע הטרור הרצחני בבאר שבע: ראשי המערכת הפוליטית, ראש הממשלה נפתלי בנט וראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו, שיגרו היום תנחומין לבני משפחות הנרצחים, בין היתר ציינו את פעולותיו הכבירות של השליח הרב משה קריביצקי הי"ד.

"אני מבקש לשלוח תנחומים מעומק ליבי למשפחות הנרצחים בפיגוע הנורא אתמול בבאר שבע: מנחם יחזקאל ז״ל, הרב משה קרביצקי ז״ל, לורה יצחק ז״ל ודוריס יחבס ז״ל", כתב יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו.

|כולנו מתפללים לשלום הפצועים. בשם כל אזרחי ישראל אני מבקש לחבק את המשפחות בשעה קשה זו. יהי זכר הנרצחים ברוך ונצור בליבנו תמיד".

ראש הממשלה נפתלי בנט: "הרב משה קרביצקי ז״ל היה איש של נתינה שניהל בית תמחוי. ללורה יצחק ז"ל היה חיוך שהאיר את כל סביבתה. מנחם יחזקאל ז״ל מעולם לא פגע באיש ודוריס יחבס ז״ל הייתה אשת חיל אמיתית. כל אחד מהנרצחים הוא עולם ומלואו של משפחה וחלומות וחיים, שמחבל אחד נפשע גדע באכזריות. יהי זכרם ברוך".

השר לשעבר ישראל כץ הספיד: "שולח תנחומים למשפחות הנרצחים בפיגוע המתועב בבאר שבע, הלב איתכם ומשתתף בצערכם הקשה מנשוא. הרב משה קרביצקי ז"ל, מנחם יחזקאל ז"ל, לורה יצחק ז"ל ודוריס יחבס ז"ל.

"מבקש לחזק את האזרחים האמיצים שהרגו את המחבל הנתעב ולהתפלל לשלום הפצועים. ביום זה עם ישראל כולו עם המשפחות. יהיה זכרם ברוך".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.