מערכת COL | יום י"ז אדר ב ה׳תשפ״ב 20.03.2022

המבצע ההיסטורי נמשך: ה'ועד' הכריז על הכנה נוספת לי"א ניסן

אלפי תלמידי התמימים המשתתפים במבצע ההיסטורי של "ועד התמימים העולמי" קיבלו משלוח מנות לפורים • ועד התמימים הכריז על מבצע ביניים לתלמידי הישיבות הקטנות • COL עם הפרטים ועם העלון החדש להורדה
המבצע ההיסטורי נמשך: ה'ועד' הכריז על הכנה נוספת לי
צילום: חיים טויטו

מבצע הלימוד ההיסטורי בישיבות 'תומכי תמימים', שנחשף לראשונה ב-COL, נמשך: לקראת חג הפורים קיבלו כל הבחורים המשתתפים במבצע ערכה של משלוח מנות מאת 'ועד התמימים'.

בנוסף, לקראת י"א ניסן, יצא ה'ועד' במבצע נוסף בישיבות הקטנות, במסגרתו לומדים התלמידים לקט מכתבים של הרבי, העוסקים במהותו ועניינו של תמים. מדובר בלקט מכתבים שנערך במיוחד בעבור המבצע.

התלמידים קיבלו את החוברת ובה לקט המכתבים כשי משלוח מנות, יחד עם פחית שתייה וחפיסת שוקולד. בין הלומדים והנבחנים יתקיימו הגרלות על סטים של אגרות קודש.

בנוסף, במשלוח המנות קיבל כל משתתף דו"ח אישי למילוי, ממצב התקדמותו במבצע.  ב'ועד' גם פרסמו עלון רביעי, במסגרת העלונים היוצאים לרגל המבצע.

להורדת העלון החדש > לחצו כאן

מבצע הלימוד כולל 12 מסלולי לימוד, שכל אחד מהם עוסק בתחום שונה ומזכה במלגה שונה. תלמידי הישיבות הגדולות יוגבלו בבחירה בארבעה מסלולים בלבד מתוך ה-12, כאשר בכל מסלול יהיה מקום ל-120 תלמידים בלבד.

במסגרת המבצע, שנחשף לראשונה כאן באתר COL, שומרים תלמידי הישיבות על סדרי הלימות באדיקות. רישום קפדני נערך בגל יום ומהווה חלק בלתי נפרד מקביעת גובה המלגה.

בסיומו של המבצע, כאמור, יטוסו יחד למעלה מאלף תמימים, בטיסות משותפות, לחצרות קודשנו ויהנו מאש"ל מלא ותכניות אצל הרבי. הטיסה תערך לקראת יום ההילולא ג' תמוז.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.