COL | יום י' אדר ב ה׳תשפ״ב 13.03.2022

ברחובות חגגו הכנסת ס"ת ראשון ל'בית לוי יצחק' צעירים

קהילת 'בית לוי יצחק' צעירים רחובות חגגה הכנסת ספר תורה שנכתב על ידי משפחת לוסטיג לע"נ אביהם ר' יוסף ע"ה לוסטיג בציון יום השנה השלישי לפטירתו • עם סיום הכתיבה ותחילת התהלוכה, נסגרו הצירים המרכזיים במרכז רחובות החרדית, כאשר המונים המונים רוקדים ומפזזים לכבודה של תורה • את התהלוכה הוביל רב מרכז העיר וקהילת חב"ד, הרב מנחם מענדל גלוכובסקי
ברחובות חגגו הכנסת ס

 מתפללי בית הכנסת בית לוי יצחק ואנשי הקהילה עלו ביום שני ביום שני ד' אדר ב', לבית ברח' מנוחה ונחלה 16 והתכבדו הנוכחים לסיים את כתיבת ספר התורה המיוחד שנכתב על ידי משפחת לוסטיג לע"נ אביהם ר' יוסף ע"ה לוסטיג, לרגל יום השנה השלישי לפטירתו.

בית הכנסת בית לוי יצחק חב"ד רחובות פתח את שעריו לפני כשנתיים וחצי ובכל השנתיים האחרונות של ההתמודדות עם משבר הקורונה, היה בית הכנסת הזה עבור אברכי הקהילה עוגן משמעותי שהשרה יציבות ושגרה בריאה בזמן שעולם שלם נכנס לסחרור. הכנסת ספר התורה סימלה גם אחדות הקהילה והודיה לה' על חסדיו.

ספר התורה הוכנס בשבוע שעבר ברוב פאר והדר ושמחה גדולה. מתפללי בית הכנסת, חברי הקהילה ומשפחותיהם, אנ"ש חסידי חב"ד רחובות, ידידי משפחה ועוד באו בהמוניהם לתת כבוד לתורה.

עם סיום הכתיבה, נסגרו הצירים המרכזיים במרכז רחובות החרדית, כאשר המונים המונים רוקדים ומפזזים לכבודה של תורה ברחובה של עיר. את התהלוכה הענקית, הוביל רב מרכז העיר וקהילת חב"ד, הרב מנחם מענדל גלוכובסקי. כדרכו, סחף הרב גלוכובסקי את ההמונים, החדיר בהם שמחה תוך שהוא מכבד כל אחד ואחד לשאת בתורו את ספר התורה.

לאחר הקפות שנערכו שעה ארוכה, התיישב הציבור לסעודת מצווה באולם התלמוד תורה שעוצב בצורה חגיגית לכבוד המעמד. פתח בדברי ברכה גבאי בית הכנסת הר' מנחם בן-אלי שכיבד את המרא דאתרא הרב גלכובסקי לשאת דברים נרגשים. עוד נשאו דברים התורם נציג המשפחה וכן רב בית הכנסת הרב שמואל גלוכובסקי שעומד לימין חברי הקהילה ומסור להתפתחותה.

לאחר שעה ארוכה של התוועדות ונגינה חודרת לבבות עם ניגוני חב"ד על ידי הזמר החסידי חיים נחמן בליווי תזמורתו של ר' דוידי נחשון, התפזר הקהל לביתו מתוך התרוממות רוח וסיפוק רב על עוד לבנה שהונחה וממשיכה לבנות את ממלכת חב"ד ברחובות, הממלכה של הרבי.

בהודעה נרגשת למתפללים, כתב הגבאי ר' מנחם בן אלי למתפללים בסיומו של הערב והודה מעומק ליבו לחברי הגבאים ר' נועם נחשון, ר' שמואל גורליק, ר' בר אמסלם, ר׳ אליעזר דרמון וכל המתפללים על התמסרות אין סופית להצלחת האירוע.

תודה מיוחדת לנציג חב"ד בעיריית רחובות, הרב אריה ליפסקר על השתדלותו הרבה להצלחת האירוע.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.