| יום י' אדר ב ה׳תשפ״ב 13.03.2022

"הגעתי לפני כמה ימים לארץ, אבל הלב שלי נשאר שם"

"הגעתי לפני כמה ימים לארץ, אבל הלב שלי נשאר שם, עם כל היהודים שצריך לעזור להם", משתף הרב לוי יצחק פרלשטיין, שליח בקהילת פרבומייסק שבאוקראינה
קהילתו של הרב פרלשטיין מונה כמה מאות משפחות, כאשר בנתיים מאות איש עזבו וישנם קרוב ל-1000 איש שעוד נותרו שם, לדבריו. "חלק זקנים, חלק חולים, אנחנו מנסים לעזור להם עד כמה שאפשר עם העברות כספיות, תרופות ומזון. כל אחד והבקשות שלו,כל אחד הוא עולם ומלואו, אנו נותנים ככל יכולתנו. המצב שם מפחיד".
הרב מדגיש את המצב החמור שבאזור: "צריך לעזור להם באוכל, תרופות וכסף, ואנו מנסים לעשות זאת בכל דרך ולכל אחד שאפשר, החל מדברים פשוטים ובסיסיים ועד תכנונים לוגיסטיים מורכבים מאד".
 
 
הרב עצמו הגיע ארצה לאחר מסע של כמה ימים שנעשה דרך מולדוביה לרומניה ומשם בטיסה לארץ. 
"המצב שם היה כל כך קשה, עזבתי בדמעות, אי אפשר להבין את זה", מתאר הרב. "זה מצב מאד לא נעים, שאין בו גילה, אבל בקרוב זמן של שמחה, וצריך לחשוב כיצד לעזור ליהודים שם. אנו מאמינים שכל המציל נפש אחת מישראל כאילו קיים עולם מלא, אז אנחנו מקווים ומאמינים שנצליח לעזור לכל אחד ואחד והחלום שלנו הוא שהם יחזיקו מעמד ותהיה גאולה שלמה".
"אני מבקש שכל מי שיכול להירתם ולעזור יעשה זאת", מדגיש הרב. "תעזרו לכל יהודי ויהודיה, כל ישראל ערבים זה לזה, ובזכות זה שכל אחד יעזור אחד לשני, החלום יתגשם והגאולה תבוא".
 
 
 
 
 
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.