שניאור דייטש | יום ז' אדר ב ה׳תשפ״ב 10.03.2022

הגר"ד לאו בביקור בחב"ד מולדובה: "השראה לעולם כולו"

הרב הראשי לישראל הרב דוד לאו הגיע לפנות בוקר לביקור בזק במולדובה, כדי לחזק את הקהילה היהודית שקולטת בימים האחרונים אלפי פליטים יהודיים מאוקראינה. הגר"ד לאו לשליח חב"ד הרב זושא אבלסקי: "אני נרגש להיות כאן ולראות במו עיני את הפעילות הברוכה שאתם עושים כאן למען הפליטים. השראה לעם ישראל ולעולם כולו"
הגר

 

הרב הראשי לישראל הרב דוד לאו הגיע לפנות בוקר לביקור בזק במולדובה, כדי לחזק את הקהילה היהודית שקולטת בימים האחרונים אלפי פליטים יהודיים מאוקראינה. מולדובה, נזכיר, היא המדינה הענייה ביותר באירופה והדבר משליך גם על היהודים המקומיים אך למרות זאת בקהילה עושים ככל הניתן סביב השעון כדי לסייע לאחיהם הפליטים.

הרב לאו ביקר בקהילה כאורחם של מנכ"ל הקהילה שליח חב"ד הרב זושא אבלסקי ושליח חב"ד בקישינב הרב מנדי אקסלרוד. בין היתר, הוא פגש במאה פליטים שהגיעו לפני שעה קלה הישר מהגבול לבית הכנסת הגדול של קישינב ונהנו ממנה חמה אחרי ימים של נדודים בדרכים ומחסור באוכל - ועודד את רוחם.

הגר"ד לאו אמר לרב אבלסקי: "אני נרגש להיות כאן ולראות במו עיני את הפעילות הברוכה שאתם עושים כאן למען הפליטים ולא נרתעים מההוצאות הרבות. אתם השראה לעם ישראל ולעולם כולו"

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.