מערכת COL | יום ו' אדר ב ה׳תשפ״ב 09.03.2022

ערבייה מישראל שנעלמה שנתיים וחצי חשפה: כך בחב"ד עזרו לי

"הבאנו אותה לבית חב"ד והבאנו לה בגדים ומה שהיא צריכה. אחר כך יצרנו קשר עם המשפחה בארץ שמאוד שמחה לשמוע ומיד שלחו קרובי משפחה לקחת אותה". הישראלית מבקה אל גרבייה שיצרה קשר אחרי שנתיים וחצי מספרת
ערבייה מישראל שנעלמה שנתיים וחצי חשפה: כך בחב
חנוכיה על רקע מגדל אייפל בפריז. אילוסטרצייה (באדיבות המצלם)

לוטפיה זבאד, ישראלית תושבת בקה אל גרבייה בת 54 שנמצאה בצרפת בחיים לאחר היעדרות של שנתיים וחצי, סיפרה לערוץ 7 כיצד שליחי חב"ד סייעו לה.

זבאד התקשרה בתחילת השבוע לבתה בשיחת וידאו לאחר שהשתיים התראו בפעם האחרונה כשטיילו ברחובות פריז לפני שנתיים וחצי ומאז נעלמו עקבותיה.

"אני מתגעגעת", אמרה זבאד בשיחה עם ערוץ 7. היא סיפרה כי בשנתיים וחצי בהן נעלמה "ניסיתי ליצור קשר עם המשפחה אבל לא הצלחתי".

היא העבירה את הזמן הזה, לפחות בחלקו, בשינה ברחובות פריז. היא סובלת מבעיות זיכרון וקשה היה לה למצוא את קרובי משפחתה שיסייעו לה. "כמה אנשים עזרו לי, המשטרה ונהגי אוטובוסים. היו אנשים שעברו ונתנו לי אוכל".

לסיום, היא ביקשה להודות בהזדמנות זו לאלה שעזרו לה. "תודה רבה לכל האנשים שעזרו לי", אמרה. "תודה לכם אנשי חב"ד, אני מודה מאוד".

על מעורבות חב"ד באיתור קרוביה של זבאד סיפר מנדל מרטינז, מבית חב"ד ברובע ה-12 בפריז, בשיחה עם ערוץ 7: "זה התחיל משיחת טלפון מהמשטרה הצרפתית. סיפרו לנו שמצאו אותה ואם אפשר להגיע לתחנת המשטרה לראות אם היא צריכה משהו שאנחנו יכולים לעזור לה".

לדבריו, "כשהגענו לתחנת המשטרה היא שמחה לפגוש מישהו שמדבר עברית ומבין אותה. הבאנו אותה לבית חב"ד והבאנו לה בגדים ומה שהיא צריכה. אחר כך יצרנו קשר עם המשפחה בארץ שמאוד שמחה לשמוע ומיד שלחו קרובי משפחה לקחת אותה".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.