מנדי ברגר | יום ו' אדר ב ה׳תשפ״ב 09.03.2022

ביום הילולת משה רבינו: קבר הרשב"י יהיה סגור למתפללים

ההילולה המסורתית לציון יום הולדתו ופטירתו של משה רבינו, תיערך היום מחר בקבר הרשב״י, שבישוב מירון • משטרת ישראל הודיעה כי "במהלך ההילולה מבנה הקבר יהיה סגור תחת צו סגירה שהוצא למקום על ידי המועצה המקומית, בשל לקויי בטיחות מסכני חיים שנמצאו במקום על ידי מהנדס וכיבוי אש"
ביום הילולת משה רבינו: קבר הרשב
צילום: שמוליק סופר, ארכיון COL

היום ומחר - ימים רביעי וחמישי, ז׳ באדר - תיערך ההילולה המסורתית לציון יום הולדתו ופטירתו של משה רבינו, בקבר הרשב״י שבישוב מירון.

משטרת ישראל פרסמה הודעה כי "במהלך ההילולה מבנה הקבר יהיה סגור תחת צו סגירה שהוצא למקום על ידי המועצה המקומית, בשל לקויי בטיחות מסכני חיים שנמצאו במקום על ידי מהנדס וכיבוי אש. במקביל גם רשות החשמל הודיעה על צו הפסקה למתקן החשמלי". 

המשטרה עדכנה כי "במטרה לקיים את הצו שנועד לשמור על שלום הציבור, ביטחונו ובטיחותו, כוחות משטרה רבים יפרסו מסביב לציון ולא יאפשרו כניסה אל מבנה הקבר. הכניסה לחוגגים ומבקרים המבקשים להגיע עד פאתי הציון (הכניסה למבנה אסורה) תתאפשר רגלית בלבד דרך שער הכניסה הראשי של הישוב מירון", כך נמסר. 

המשטרה הקימה מחסומים בכניסה לישוב מירון ומאמש, (שלישי בשעות הערב), כלי רכב פרטיים לא מורשים להיכנס אל הישוב, למעט תושבי המקום אשר מציגים תעודת זהות ואורחים ששכרו צימר בישוב ובכפוף להופעת שמם כמאושרי כניסה.

המגיעים לישוב בימים אלו יופנו לחניה בחניון הסמוך לישוב מירון. במידה וחניון זה יתמלא, המבקרים יופנו להמתנה בחניון פרוד עד להתפנות מקום בחניון הסמוך לישוב מירון.

המשטרה הודיעה עוד, כי "לרשות הנכים יועמדו רכבי הסעות של עזר מציון מהחניון הסמוך לישוב מירון אל פאתי הציון".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.