צבי סופר | יום ו' אדר ב ה׳תשפ״ב 09.03.2022

שבת חסידית ומרוממת בת"ת 'אור מלכה' ראשון לציון

סוף שבוע עמוס ומהנה עבר ילדי התלמוד תורה 'אור מלכה' חב"ד בראשון לציון, בו זכו הילדים לחוויה מיוחדת שנחרתה בלבבות • ביום שישי יצאו הילדים עם צוות המורים לטיול מיוחד ובשעות הצהרים הגיעו אל מתחם הקמפוס של ישיבת חב"ד בבני ברק שם שהו בשבת
שבת חסידית ומרוממת בת

 

סוף שבוע עמוס במיוחד עבר ילדי התלמוד תורה אור מלכה חב"ד בראשון לציון, בו זכו הילדים לחוויה מיוחדת במינה שנחרתה בלבבות.

בבוקר מוקדם ביום שישי יצאו הילדים עם צוות המורים לטיול מיוחד, ובסיומו בשעות הצהרים הגיעו אל מתחם הקמפוס של ישיבת חב"ד בבני ברק שם שהו הם במשך השבת.

השבת המרוממת, בה חולקו פרסים והפתעות לילדים המצטיינים, באה לשיאה כאשר בצהרי השבת התכנסו הילדים לתפילת מנחה ולאחריה נשאבו הם לעולם אחר אל מכון השמיטה. 

הילדים חיו את נושא השמיטה אותו למדו היטב לפני השבת, והתחלקו לקבוצות שנלחמו על הזכות להיבחר כחבר במכון, כאשר המשחק נמשך עוד שעות לאחר צאת השבת.

בסיום השבת התקיים דינר מיוחד לכלל התלמידים בו קיבל כל תלמיד תעודה בה נבחר כחבר במכון, יחד עם מלווה מלכה עשיר, וכהפתעה הגיע הרב עדי גביסון יוצר ואמן ידוע  במוזיקה, ואבא של תלמידים במוסדות מזה שנים והנעים, הקפיץ והרקיד את הילדים, עד לאחר הכרזת הקבוצה המנצחת.

הילדים יצאו לביתם חזרה עמוסים בחוויות חסידיות ואיכותיות שלא יישכחו במהרה, כאשר התכנית לא נגמרה ויש לה המשך בתחרות החיבור המנצח בנושא השמיטה כחברי המכון, בתלמוד תורה בימים הקרובים.

על השבת ניצח הרב בנימין נחום זילברשטרום מנהל מוסדות חינוך חב"ד בראשון לציון , יחד עם צוות המחנכים. התגובות החמות והמרגשות של ההורים המרוגשים והמרוצים מהאושר על פני בניהם מסכמים בהצלחה כי אכן היה כאן משהו מיוחד.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.