מערכת COL | יום ה' אדר ב ה׳תשפ״ב 08.03.2022

"כי אתה עמדי": רבני אוקראינה מגישים חוברת לחיזוק האמונה

החוברת, בעברית ובתרגום לרוסית, הודפסה בעשרות אלפי עותקים ונשלחה באמצעות הרשתות החברתיות לרבבות יהודים נוספים בידי "פדרציית הקהילות היהודיות באוקראינה" בראשות השליח הרב מאיר סטמבלר ו"כולל תורה" בראשות השליח הרב משה וובר
שער החוברת

רבני הערים באוקראינה, שרובם ככולם הם גם שלוחי חב"ד, הוציאו חוברת מיוחדת בת 75 עמודים ובה לקט משיחותיו ומכתביו של הרבי מליובאוויטש על אמונה וביטחון בה'.

להורדת החוברת > לחצו כאן

החוברת, בעברית ובתרגום לרוסית, הודפסה בעשרות אלפי עותקים ונשלחה באמצעות הרשתות החברתיות לרבבות יהודים נוספים בידי "פדרציית הקהילות היהודיות באוקראינה" בראשות השליח הרב מאיר סטמבלר ו"כולל תורה" בראשות השליח הרב משה וובר.

לדברי הרב, "במצב של אי וודאות יכולות להתעורר אצל האדם חששות ומחשבות שונות המפילות את רוחו וגורמות לו לדכדוך ולחוסר יכולת להתרכז במשימותיו היומיומיות.

"בשיחותיו ומכתביו הרבים מרומם הרבי יהודים רבים שנקלעו למצבים כגון אלו בתחומים שונים בחייהם ונוסך בהם תקווה, מעודד אותם ומעוררם להפוך את מחשבותיהם לחיוביות ולחזק את בטחונים בה' על ידי התבוננות בכך שה' הוא עצם הטוב והשגחתו מלווה את היהודי בכל צעד ושעל.

"פעמים רבות הדגיש הרבי שחיזוק הבטחון בה' הוא זה שמביא את הישועה ובהזדמנויות שונות הוסיף שכדי לעשות 'כלי' להמשכת הישועה על ידי חיזוק הבטחון בה' יש לקשר זאת עם הוספה בשלושת הדברים עליהם העומד עומד: תורה, תפילה וצדקה. אנו בטוחים שהדברים יעוררו ויחזקו את הקוראים במידת הבטחון בה' ועל ידי כך נזכה לישועה קרובה בטוב הנראה והנגלה ולביאת משיח צדקנו בקרוב ממש".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.