יום ה' אדר ב ה׳תשפ״ב 08.03.2022

"גם זלנסקי קיבל אות": בית חב"ד ברחביה חגג הכנסת ספר תורה

חודשים אחרי שאלמוני ריסס כתובות נאצה במקום וקרע עלוני חסידות: בשכונת רחביה בירושלים חגגו הכנסת ספר תורה חדש לבית חב"ד, בראשות השליח הנמרץהרב ישראל גולדברג
צילום: שוקי בריכטא

מעל אלף אנשים מכל רחבי שכונות רחביה ונחלאות, וירושלים כולה, על כל גווניה, השתתפו בחגיגת הכנסת ספר תורה מרשימה ביותר.

בתגובה עוצמתית לפשעי שנאה שקרו לפני כתשעה חודשים על הבית חב"ד ברחוב המלך ג'ורג', ספר התורה חדש מיוחד במינו, הוכנס לבית חב"ד רחביה, בראשות השליח של הרבי, הרב ישראל גולדברג, אמש. הולדת ספר התורה הייתה לשם שמירה, ביטחון ואחדות לזכות תושבי השכונה.

המסע החל בטקס סיום כתיבת האותיות על ידי רבה של ירושלים הרב אריה שטרן, רבני השכונה, וכן נציגי ציבור בעיריית ירושלים: סגן ראש העיר אריה קינג, חבר המועצה יהונתן יוסף, ויו"ר האופוזיציה עופר ברקוביץ. את האות האחרונה כתב בלשכתו טרם האירוע, הראשון לציון הרב הראשי לישראל, הרב יצחק יוסף.  

לאחר מכן החלה תהלוכה ברחבי השכונה, בריקודים של שמחה אמיתית, נתנו את ההרגשה באוויר, שזו עת רחמים ורצון. הסיום היה בסעודה מפוארת, שכללה הודיה לכל תורמי הספר, בהשתתפות הראשון לציון, הרב שלמה משה עמאר, רבה הראשי של ירושלים.

הכנסת ספר התורה הוקדשה לשמירה והצלה לכל אחינו בני ישראל באוקראינה, ובפרט לשלוחי חב"ד, שבאומץ לב ובגבורה מוסרים את עצמם לעזרת הכלל.

הרב גולדברג פרסם לפני האירוע, כי הוא מבקש שכל יהודי אוקראינה ישתתפו בספר, ותהיה להם אות בספר התורה. הוא קיבל מהשליחים 1064 שמות של יהודים ברחבי אוקראינה, ובנוסף שמות כל הקהילות, לברכה והצלחה. ראשון השמות היה של יהודי בשם ולדימיר בן רימה, המוכר יותר כ"ולדימיר זלנסקי", נשיא אוקראינה, שנמצא בלב המלחמה של רוסיה כנגד מדינתו, וכידוע מצפה בכיליון נפש ל'ונהפוך הוא'.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.