מערכת COL | יום ד' אדר ב ה׳תשפ״ב 07.03.2022

היום השני במסע תלמידי הישיבה בבני ברק לרבי: יומן אישי ותיעוד

תלמיד בישיבת "תומכי תמימים" בבני ברק, שהצטרף בימים האחרונים למסע הישיבה לחצרות קודשנו, בארגון התלמידים השלוחים, מגיש יומן אישי מהיום השני למסע - הכניסה לאוהל הקדוש. COL מגיש את היומן וגלריית תמונות
היום השני במסע תלמידי הישיבה בבני ברק לרבי: יומן אישי ותיעוד
צילום: דוב בער הכטמן

היום השני במסע החל בקימה מוקדמת.

לאחר התארגנות בוקר זריזה ושתייה חמה התקבצנו כולם לגולת הכותרת של המסע - הכניסה אל הרבי.

נסענו בצורה מאורגנת אל האוהל הק', שם התיישבנו לסדר חסידות ולאחר מכן התפללנו תפילת שחרית כדבעי למהוי, בכל זאת, תפילה לפני הכניסה לרבי…

אחרי התפילה התיישבנו ללימוד השיעורים היומיים, לאחר מכן התקבצנו לחדר צדדי שם שמענו מילות התעוררות בדבר הכניסה אל הקודש וניגנו יחדיו ניגוני געגועים שגרמו לרוממות הנפש אצל כולנו לפני כתיבת הפ"נ.

לאחר מכן חתמנו כולנו על פ"נ כללי בשם כלל רבני ותלמידי הישיבה אותם אנחנו מייצגים, וניגשנו לכתיבת הפ"נ האישי, כל אחד על עניינינו הפרטיים.

בסיום הכתיבה התחלנו בהנהגות הכניסה: לבישת גארטל, מענה לשון וכו', וכל אחד ואחד ניגש אל האוהל לכניסה אל הרבי - הרגעים העילאים ביותר.

את התחושה בתוך האוהל הקדוש, כבן השב אל אביו , כשבלבבות ההולמים צפה תחושת התרגשות מהרגעים שלהם ציפינו והתכוננו, לא תצליח המקלדת לתאר.

אחרי שיצאנו מהאוהל חיכתה לנו ארוחת צהריים משביעה ומושקעת ולאחריה נעמדנו לתמונה בחזית 'בית אוהל חב"ד ליובאוויטש'.

בשובנו לשכונה, מיד לאחר תפילת מנחה, נכנסנו לבניין הספריה, דרכו עלינו לקומה השלישית בבניין 770 לסיור מיוחד ומרתק ע"י הר' זלמן לוין (בנו של הספרן ר' בערל) בתערוכת ספריית אגו"ח המופלאה, זכו עינינו לחזות בשופרותיו של הרבי, המגילות, החנוכיה ועוד חפצי קודש וכתבי יד עתיקים ומיוחדים גם משאר רבותינו נשיאינו.

לאחרי הפסקה ומנוחה קצרה התכנסנו להרצאה מפי פה מפיק מרגליות הרב קלמן וינפלד רב בית הכנסת בית אליעזר יצחק וממנהלי ארגון כשרות OK בעניין חשיבות שאיבת הכוחות מהשהות בחצרו קודשנו למשך כל השנה, והדרכים בהם נוכל לעשות זאת.

ועוד תפילת מעריב בשמחה וחיות מיוחדת, כפי שמתאים ל"ראש חודש אדר שני ב770".

אח"כ התאספנו באחווה להתוועדות סוחפת לתוך הלילה עם הרב נחמן יוסף טווערסקי ר"מ בישיבת אהלי תורה ומשפיע בשכונת קראון הייטס, שעורר ברוב חיות בדבר הליכה בדרכי החסידות ובפרט תקנותיו של הרבי לדור השביעי.

עייפים אך מרוצים, פנינו לתנומת לילה, כהכנה לעוד יום גדוש שמחכה לנו מחר.

אין ספק כי יום עמוס זה העשיר את נפשותינו ברוב שפע של חסידישקייט והלך רוח של בחור חסידי, והעצים בנו את תחושת הגאווה של "אשרינו מה טוב חלקנו ומה נעים גורלינו"

משום כך, כמובן, הבחורים מודים ומעריכים את הנהלת הישיבה ובפרט את מנהל הישיבה שמסור אלינו בצורה מעוררת התפעלות הרב לוי יצחק שי' רוזנברג.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.