מערכת COL | יום ג' אדר ב ה׳תשפ״ב 06.03.2022

הופיע: המגזין 'נשמה' למקורבים לחודש אדר שני • צפו בכותרות

סיפורם המצמרר של ההורים שאיבדו את בנם ומנציחים אותו באדר עם תחפושות וסוכריות, צלילה אל העולם המופלא של היין וחשיפת הליצניים הרפואיים בבתי רפואה. וגם, מדור חדש: "נשמה" בשטח • COL מגיש את כותרות ירחון "נשמה", למקורבי בתי חב"ד, פרי שיתוף פעולה של צעירי חב"ד ושבועון כפר חב"ד
הופיע: המגזין 'נשמה' למקורבים לחודש אדר שני • צפו בכותרות
שערי 'נשמה' החדש

ירחון 'נשמה' החדש - המגזין היוקרתי והפופולרי המיועד למקורבי בתי חב"ד, פרי שילוב כוחות של 'צעירי חב"ד' ושבועון 'כפר חב"ד' - הופיע לאחרונה לחודש אדר שני ומופץ בימים אלה ברחבי הארץ.

COL מגיש סקירה, על קצה המזלג, במה שמופיע במגזין החדש, המגדיל את עמודיו מ-36 ל-42 וגם חונך מדור חדש.

במדור החדש, 'נשמה בשטח', מבקר סופר הירחון באחד מבתי חב"ד ברחבי הארץ, משוחח עם הפוקדים את שעריו ומגיש תיאור חי ומלהיב מהמתחולל בו. בגיליון הנוכחי מבקר הסופר מענדי קורטס בבית חב"ד הגדול והמפואר בשכונת 'חרביה' בירושלים, בראשותו של השליח הרב ישראל גולדברג.

הירחון החדש, בכללותו, בעריכת מנחם כהן ולוי שייקביץ, עוסק מטבע הדברים בשמחה ובחג הפורים. לצד טורים אישיים מאת כותבי הטורים ומכתב מהרבי, כפי שמופיע בכל גיליון, מוגשים הפעם כתבות מגזיניות ברוח התקופה.

אחת הכתבות המרכזיות במגזיו, גם היא של הסופר מנדי קורטס, תחת הכותרת "נחמה במסכה", מביאה את סיפורה של משפחת קופינסקי, שאיבדה את בנה אריה בפיגוע המחריד בשכונת הר נוף, ומאז מנציחה את זכרו בדמות חלוקת סוכריות לילדים ברחוב שבו התגורר בירושלים. מסמך מצמרר ונדיר של אמונה וגבורה יהודית.

כתבה נוספת, של הסופר מנדי ברונפמן, צוללת לעולם המופלא של היין - המשקה האלכוהולי המככב בכל שבת וחג, אורח הכבוד בחג הפורים, ומלווה את האנושות מימי קדם ותמיד נקשר בשמחה ובחשיבות.

עוד כתבה במגזין, מאת יאיר רוטנברג וגיתית מאירוביץ, חושפת בצורה מרגשת את עולמם של הליצנים הרפואיים, שמחוללים ניסים באמצעות טריקים, צחוק - והרבה שליחות ורצון להעניק.

מגזין 'נשמה' הפך בשנתיים האחרונות לכלי יעיל מאוד להפצת ענייני יהדות וחסידות עבור המקורבים, בשפה בהירה ושווה לכל נפש ובפורמט מהודר.
את המגזין ניתן להשיג בצעירי אגודת חב"ד. עבור שלוחים: בערוץ המרכז לענייני שליחות - לחצו כאן, עבור אנ"ש להפצה: בערוץ אגף המבצעים - לחצו כאן, למנוי פרטי - לחצו כאן
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.