חיים כהן | יום ב' אדר ב ה׳תשפ״ב 05.03.2022

שלוחי חב"ד נערכים לקליטת אלפי פליטים מאוקראינה ורוסיה

בצעירי אגודת חב"ד בראשות הרב יוסף יצחק אהרונוב שיגרו מכתב לשלוחי הרבי בישראל, בנושא קליטת אלפי הפליטים שעולים ארצה בשל המלחמה המתעצמת בין רוסיה לאוקראינה • "קיימות הערכות מבוססות שגלי העליה יהיו לא רק מאוקראינה, אלא גם מרוסיה וממדינות שכנות נוספות", מציינים במכתב • אגף הקליטה והעליה בצאגו"ח הקים מוקד המופעל בכמה שפות, וכבר קיבל מאות רבות של פניות בגל הראשון
שלוחי חב
פליטים יהודיים נמלטים מהעיר ז'פרוז'ה שבאוקראינה, השבוע (צילום: באדיבות המצלם)

בצעירי אגודת חב"ד בראשות הרב יוסף יצחק אהרונוב שיגרו מכתב לשלוחי הרבי בישראל, בנושא קליטת אלפי הפליטים שעולים ארצה בשל המלחמה המתעצמת בין רוסיה לאוקראינה.

הרב אהרונוב מציין במכתב כי התקבלו בגל הראשון מאות רבות של פניות, וכי יש צפי והערכות מבוססות לגל פליטים לא רק ממדינת אוקראינה, אלא גם מרוסיה ומדינות נוספות:

"כולנו עוקבים בשבוע האחרון אחרי הטלטלה שעוברת על אחינו ה יהודים במדינת אוקראינה ובראשם השלוחים במדינה זו, קהילותיהם ומקורביהם. כולנו תפילה, אמונה וביטחון שלא יעזוב הרועה את צאן מרעיתו, וכל מה שעושה הקב"ה, הכול לטובה, ובקרוב ממש נוכל לראות זאת גם בעיני בשר.

"בימים האחרונים החל גל ראשון של קהילות יהודיות ויחידים המגיעים לארצנו הקדושה, חלקם כעולים וחלקם כפליטים - עד-יעבור-זעם. צפוי שזרם המגיעים מאזורי הקרבות רק ילך ויגבר. קיימות אף הערכות מבוססות שגלי העליה יהיו לא רק מאוקראינה, אלא גם מרוסיה וממדינות שכנות נוספות.

"לשם כך הקים אגף הקליטה והעליה בצאגו"ח בניהולו של הרב יצחק וגנר, מוקד המופעל בכמה שפות, וכבר קיבל מאות רבות של פניות. אגף הקליטה והעליה מטפל בכל הפניות שמגיעות באמצעות עשרות השלוחים הייעודיים ליוצאי חבר העמים, ובאמצעות מאות שלוחים בכל הארץ שנרתמים לסייע".

לקריאת המכתב המלא - לחץ כאן!

לסיוע לשלוחים - לחצו כאן>>>

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.