מערכת COL | יום י"ג אדר א ה׳תשפ״ב 14.02.2022

הצוות בתלמוד תורה בכפר חב"ד מתרחב: זה הבוחן החדש בכיתות

אל הצוות בתלמוד תורה בכפר חב"ד מצטרף הרב חנא חיים פרידמן, מגיד שיעור בישיבת תומכי תמימים המרכזית בכפר חב"ד, שכעת משמש גם כבוחן הקבוע של הכיתות הגבוהות בתלמוד תורה
הצוות בתלמוד תורה בכפר חב
הרב פרידמן (באדיבות המצלם)

התלמוד תורה בכפר חב"ד מצוי בשנים האחרונות בתנופה רוחנית וחינוכית גדולה. רק בחודש החולף, חודש שבט, הכריז הת"ת על 'חודש החינוך' במסגרתו הוא יזם וביצע שורה של פעולות חינוכיות משמעותיות, בין כותלי המוסד ואף מחוצה להם.

וכעת בשׂורה נוספת, בדמותו של הגה"ח הרב חנא חיים פרידמן, המצטרף אל הצוות המוביל של התלמוד תורה. הרב פרידמן הוא מגיד שיעור בישיבת תומכי תמימים המרכזית בכפר חב"ד שגם נודע בסגנון שיעוריו היסודי והבהיר. והחל מלפני שבועיים הוא משמש כבוחן הקבוע של הכיתות הגבוהות בתלמוד תורה.

בסבב ראשון של מפגשים בחן הרב פרידמן במספר כיתות ובסבב נוסף השלים את שאר הכיתות שבהן לומדים גמרא.

בסיום מפגשי ההיכרות הראשונים עם התלמידים הביע הרב פרידמן את התפעלותו מהרמה הלימודית הגבוהה. באופן מיוחד ציין לשבח את תלמידי כיתה 'מכינה לישיבה' בראשות הרב ברוך ציקוושוילי, שהוא גם רב קהילת 'שטיינבך שול'.

תלמידי הכיתה הגבוהה הנערכים בימים אלה למבחני קבלה לישיבות, הציגו בפני הרב פרידמן 'קובץ מפרשים' המאסף את כלל דברי ה'ראשונים' וה'אחרונים' שנדונו בשיעורים, במסגרת לימוד הסוגיה שבפתח פרק 'האיש מקדש' במסכת קידושין.

בתמונות המצורפות: 'קובץ מפרשים' של כיתה 'מכינה לישיבה', וצילומים ממפגש ההיכרות של הרב פרידמן עם תלמידי כיתה ז'-1, מפגש ששולבה בו גם התוועדות לרגל התחלת הנחת תפילין של אחד התלמידים.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.