מערכת COL | יום כ' אב ה׳תשס״ה 25.08.2005

המיליארדר רוני פרלמן ביקר ב"קעמפ של הרבי"

המיליארדר האמריקאי-יהודי רונלד (ארי) פרלמן ערך ביום רביעי סיור מרגש במחנה-הקיץ "קעמפ גן-ישראל" בפארקסוויל, ניו-יורק. הנדיב התקרב לחיי תורה ומצוות על-ידי הרב אברהם שם-טוב, יו"ר אגודת-חסידי-חב"ד העולמית, ושומר על קשרי ידידות הדוקים עם הרב. פרלמן עלה השנה לכותרות התקשורת העסקית כשניצח במשפט מתמשך נגד ענק ההשקעות "מורגן סטנלי", וזכה בסכום המפתיע של 1.45 מיליארד דולר. בשעתו, הוא זכה לקבל מהרבי את התואר הנדיר "השותף שלי".פרלמן הגיע לקעמפ במסוקו הפרטי מלווה במר האוורד גידיס, חבר מועצת המנהלים של חברת הקוסמטיקה "רבלון" שבבעלותו. בשעת בוקר מוקדמת, השניים סיירו בשטח הקעמפ, צפו במאות החניכים מתפללים שחרית (פרלמן כבר הניח תפילין בביתו), והשתתפו במעמד התחלת כתיבת ספר-תורה חדש לרגל מלאות יובל שנים להקמת הקעמפ. בביקורו במקום לפני שנתיים, פרלמן קיבל ספר-תורה מוקטן, אותה הוא לוקח בחופשותיו באיי הקריבים. כשהסופר הרב משה קליין הגיש את הנוצה לכתוב אות, פרלמן חייך ואמר: אני כבר הופך למנוסה בתחום.גלריית תמונות מובחרות - בכתבה המלאה
המיליארדר רוני פרלמן ביקר ב
הרב אברהם שם-טוב (משמאל) מקבל את פני הנדיב רוני פרלמן * צילום: אשר ליצמן
במעמד כתיבת האותיות, השתתפו מנהל הקעמפ הרב יוסי פוטרפס, הרב לימא מינקוביץ' והרב בנציון סטאק - חברי הנהלת קמפוס חמ"ש - מרכז החינוך לבנות חב"ד. פרלמן תרם את הקמת הקמפוס הענק ברחוב לפרטס בקראון-הייטס, והסכים לעמוד בראש ה'דינר' המפואר שיתקיים במספר חודשים, לצד הנגיד החב"די ר' שעיה בוימלגרין.

בתום כתיבת האותיות, המכובדים הרימו 'לחיים' על וודקה סמירנוף, ומחאו כף לריקודם של אנשי צוות וחניכים. הספר-תורה החדש שייכתב יהווה נקודת הפתיחה של אירועי חגיגית יובל שנים להקמת "גן ישראל" השוכן בהרי הקטסקיל של ניו-יורק. למחנה הודבק התואר "הקעמפ של הרבי", לאחר שזכה לארח את הרבי בשלושה ביקורים נדירים ומיוחדים במינם. מאז קבלת נשיאות חב"ד, הרבי לא יצא מהעיר ניו-יורק, וביקורים אלה הדגישו את היחס האבהי והאיכפתי שהיה לרבי לילדי ישראל, כמו גם החשיבות שהרבי ראה בטיפוח וחינוך הדור הצעיר על ברכי המסורת.
לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
אברמל שם טוב
כ' אב ה׳תשס״ה
מזמן לא ראינו אותך מחייך, הצלחה רבה. צמח אלטשולר
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.