שניאור דייטש | יום ו' אדר א ה׳תשפ״ב 07.02.2022

הרב ירוסלבסקי ביקר במוזיאון: "שלא יהיו נסיגות נוספות"

ביקור מיוחד ולא שיגרתי: במוזיאון גוש קטיף בירושלים  ביקר היום הרב יצחק יהודה ירוסלבסקי זקן רבני חב"ד ורבה של נחלת הר חב"ד ומזכיר בי"ד רבני חב"ד בארה"ק. הרב ירוסלבסקי הביע תקווה שהזיכרון והפעילות יעצרו את האפשרויות חלילה לנסיגות נוספות מארץ ישראל
הרב ירוסלבסקי ביקר במוזיאון:
צילום: בני אהרן

ביקור מיוחד ולא שיגרתי: במוזיאון גוש קטיף בירושלים  ביקר היום הרב יצחק יהודה ירוסלבסקי זקן רבני חב"ד ורבה של נחלת הר חב"ד ומזכיר בי"ד רבני חב"ד בארה"ק.

הרב ירוסלבסקי ביקר בכל אגפי המוזיאון ושמע הדרכה מקיפה מפי הסופר ומדריך הקבוצות עודד מזרחי על מוצגי המוזיאון הפעילות של המוזיאון להעמקת התודעה על שלימות הארץ וחשיבות ההתיישבות היהודית, והלקחים מגירוש גוש קטיף.

הרב ירוסלבסקי הביע את התפעלותו הרבה מהפעילות החינוכית והערכית של המוזיאון שלא נותן להשכיח את ההתיישבות המפוארת בגוש קטיף וחבל עזה, והביע תקווה שהזיכרון והפעילות יעצרו את האפשרויות חלילה לנסיגות נוספות מארץ ישראל.

בסיום הביקור המרגש כתב הרב ירוסלבסקי בספר האורחים של המוזיאון: "נהנתי מאד לראות את הפעילות של מוזיאון גוש קטיף, מוזיאון המחנך לשמירת ארץ הקודש והסכנה שבמסירת שטחי ארץ הקודש לאויבים... חשוב לבקר במקום זה  ובפרט לבני הנוער והצעירים וכידוע עד כמה זעק כ"ק אדמו"ר אודות עניינים אלו. כה לחי  והמשיכו בפעילות ברוכה זו".

וידאו:

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.