מערכת COL | יום כ"ט שבט ה׳תשפ״ב 31.01.2022

מפיץ המעיינות בעולם התקשורת: הרב אברהם מאיר זיגמן ע"ה

בצער רב מתקבלת הערב הידיעה המעציבה על פטירתו של הרב אברהם מאיר זיגמן ע"ה, והוא בגיל 72 • ניצל את עבודתו בתקשורת כדי להשפיע על עמיתיו לעבודה ליצור קשר עם הרבי, ולהוסיף בשמירת התורה והמצוות • עדכון: הלווייתו תצא הבוקר יום שלישי ל' שבט בשעה 11:00 לפנה"צ מבית ההלוויות 'שמגר' בירושלים, תעבור דרך ביתו ברחוב בר גיורא 5, ומשם להר הזיתים • יושבים 'שבעה' בבית בנו, רחוב משה בן טוב רמת שלמה
מפיץ המעיינות בעולם התקשורת: הרב אברהם מאיר זיגמן ע
הרב זיגמן ע"ה (באדיבות המצלם)

בצער רב מתקבלת הערב הידיעה על פטירתו של הרב אברהם מאיר זיגמן ע"ה. במשך שנים שימש בשלל תפקידים בעולם התקשורת וניצל את קשריו להפצת יהדות.

נולד בי"א בניסן תש"ט כבן למשפחה של ניצולי שואה שהתגוררו בשכונת רמות רמז בחיפה לאביו מנחם מענדל הלוי ולאמו זלדה זיגמן.

בצעירותו למד בבית הספר 'הבונים' ובתיכון 'חוגים' בעיר, וגילה כשרון מוזיקלי. עם גיוסו לצה"ל הצטרף ללהקת פיקוד מרכז בה המשיך עד לסיום השירות.

התקרבותו לחסידות חב"ד החלה כבר בעודו נער תיכון, כאשר נפגש בר' ראובן דונין וערך עמו שיחות עומק ארוכות, אך הקשר הידידותי לא היה מחייב, והוא לא החל בתהליך של חזרה בתשובה.

לאחר שחרורו מצה"ל הצטרף לקיבוץ 'נחשון', ונשלח על ידי הנהלת הקיבוץ לירושלים על מנת לרכוש ידע משלים במוזיקה, ובמקביל החל בשנת תשל"א לעבוד בתחנת הרדיו 'קול ישראל'.

במהלך עבודתו בתחנת 'קול ישראל', הכיר יהודי ירושלמי שורשי שגרם לו לרצות להכיר טוב יותר את היהדות, ולצורך כך חידש ביתר שאת את הקשר עם ראובן דונין, ובהמשך לכך קיבל התהליך ביטוי מעשי כאשר החל לשמור תורה ומצוות והפך לחסיד חב"ד מן המניין.


בהמשך, הקים את ביתו עם רעייתו מרת מרים למשפחת זוננפלד, ובכך הפך לגיסו של ר' ראובן דונין שהיה הראשון שסייע לו בתהליך החזרה בתשובה.

במסגרת עבודתו ב'קול ישראל' שימש כעורך תכניות המוזיקה ברשת ב' ורשת ג', וניצל את עבודתו במשרדי התקשורת להשפיע על עמיתיו לעבודה ליצור קשר עם הרבי, ולהוסיף בשמירת התורה והמצוות. בשנת התש"מ יזם סדרת שיעורים בספר התניא שמסר הרב עדין אבן ישראל. השיעור הראשון שודר ביום ל"ג בעומר, י"ח אייר תש"מ. בעקבות שיעורים אלו יצאה לאור סדרת הספרים "ביאור תניא".

אחרי ארבעים שנה, פרש בשנת תשע"ב לגמלאות.

הותיר אחריו את רעייתו מרים תבדל לחיים, ואת בניו:

ר' יונתן, איש התקשורת החב"די ר' נועם מחיפה, ר' זלמן מכפר חב"ד, רננה, תמר, תהילה, ישי, ניסן וינון.

מסע ההלוויה ייצא מחר בשעה 11:00 מבית ההלוויות שמגר.

ברוך דיין האמת.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.