מערכת COL | יום כ"ט שבט ה׳תשפ״ב 31.01.2022

החלשת הרבנות הראשית: חברי בית דין רבני חב"ד קוראים למחות

"אנו מחזקים בזה את הרבנים הגאונים הראשיים", כותבים הרב יצחק יהודה ירוסלבסקי והרב אברהם מיכאל הלפרין, במכתבם המשותף, שבו קוראים  להשתתף בעצרת החירום שתתקיים מחר ותמחה על הרפורמות בממשלה
החלשת הרבנות הראשית: חברי בית דין רבני חב
הרבנים ירוסלבסקי והלפרין (צילום: מאיר אלפסי, ארכיון COL)

מזכיר בית דין רבני חב"ד הרב יצחק יהודה ירוסלבסקי, וחבר בית הדין הרב אברהם מיכאל הלפרין מפרסמים היום (שני) קריאה משותפת לרבני ישראל להשתתף בכינוס החירום שיתקיים מחר בבנייני האומה בירושלים.

חבריבית הדין כותבים במכתבם כי "יש להביע מחאה לנוכח הכרסום במעמדם של רבני ישראל והרס הדת בנושא אי תיקון חוק מיהו יהודי והפרצה שנבעה מכך".

עוד כותבים הרבנים: "אנו מחזקים בזה את הרבנים הגאונים הראשיים הר' הגאון מוה"ר הגר"י יוסף שליט"א נשיא מועצת הרבנות הראשית, והגאון מוה"ר הגר"ד לאו שליט"א נשיא בית הדין הגדול, שעומדים בפרץ בכל עוז, וקוראים בזאת לרבני ישראל להשתתף בכנוס החירום שיתקיים בעז"ה ביום ג' הבעל"ט בעיר הקודש ומקדש ירושלים".

במכתבם קוראים הרבנים "להשתתף באסיפת חירום של רבני ישראל שליט"א על מנת להביע מחאה לנוכח הכרסום במעמדם של רבני ישראל והרס הדת בנושא אי תיקון חוק מיהו יהודי והפרצה שנבעה מכך. ועתה עומד על הסף שינוי שיגרום לפרצת קדושת בית ישראל".

על המכתב חתום הרב ירוסלבסקי. בשולי הגליון הוסיף הרב הלפרין: "הנני מצטרף לקריאתו של הגה"ח הרב יצחק יהודא ירוסלבסקי שליט"א ויה"ר שיתבטלו כל הגזרות".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.