אנשי ה'ברדק' מדברים: "המערכון הכי נצפה היה זה עם החב"דניק"
מני וקשטוק ואפי סקקובסקי. צמד אברכים צעירים שכולם, כך נראה, כבר מכירים אותם היום, בעקבות סדרת סרטוני המערכונים שהם מוציאים לאור אחת לתקופה תחת השם "ברדק".
ערב ראש חודש אדר התראיינו השניים לתכנית ליל שישי ברדיו COL, בהגשת הרצל קוסאושוילי, לשיחה על אחורי הקלעים, הרעיונות לעתיד, התגובות שמקבלים - וההצגה החדשה שעומדת על הפרק.
האזינו לראיון המלא >>
תחילה סיפרו השניים כי המערכון הנצפה ביותר שלהם ביוטיוב, היה זה שהציג חסיד חב"ד בבידוד, המבקש משכנו שיחליף אותו בדוכן התפילין, שבו נמנה עם המשתתפים, גם המראיין, איש COL הרצל קוסאשוילי.
"המערכון שצילמנו איתך הפך השבוע לנצפה ביותר שלנו ביוטיוב", אמרו השניים בפתח השיחה. "אי אפשר לדעת מה הכי נצפה בכח המדדים, כי הסרטונים נשלחים גם בוואטספ ובמייל, אבל ביוטיוב - שהוא אינדקציה אחת - הפך המערכון ההוא לנצפה ביותר". (בדיקת COL: מעט יותר מארבע מאות אלף צפיות).
המערכון הנצפה ביותר
איך הכל התחיל? וקשטוק: "תמיד אהבתי לעסוק בכל מה שקשור לשמחה וצחוק. אני חושב שאין דבר יותר כיף מלהצחיק ולשמח אנשים. הפעם הראשונה הייתה כשהייתי בישיבה ועשיתי סרט לקעמפ, ישבו 300 או 400 בחורים וצחקו ממה שעשיתי, ואמרתי זה כיף לי".
על העבודה מאחורי הקלעים סיפר סקקובסקי: "מי שיודע מהי התעסקות בכלל בכתיבה, ובפרט כתיבה של הומור, יודע שבשביל להיות ברמה גבוהה ומדויקת נדרשת עבודה עשרים וארבע שבע. זה אומר לקום בבוקר לכתוב להדק לפסול כמויות. כמה שאנחנו פוסלים זה הרבה יותר ממה שאנחנו מוציאים".
כשנשאל לבקשות הסלפי השונות שהוא מקבל, הגיב סקקובסקי: "בקטנה, מתרגלים לזה. האמת היא שרוב האנשים בסדר גמור. בגדול נהנים. צריך ללמוד להנות מזה ולהעריך את זה".
ומה עם תכניות לעתיד?
"יש כמה מערכונים מאוד טובים בקנה", חושפים השניים. "הנה סקופ: בעזרת השם בעתיד הקרוב אנחנו עובדים על מופע, הולך להיות בעזרת השם מהנה ומוצלח, ומשתדלים תמיד להתקדם. אנחנו מצרפים עוד כותבים ומתייעצים וזה מוסיך אבל בסופו של דבר אנחנו אלו שכותבים אותו".