מערכת COL צעיר | יום כ"ח שבט ה׳תשפ״ב 30.01.2022

סופת השלגים בארה"ב: תושבים יצאו לגלוש ברחובות • צפו

סופת שלגים היסטורית מכה במדינות החוף המזרחי של ארצות הברית, כזו שלא נראתה שנים רבות • בסרטונים המגיעים משם מציגים כיצד בתוך שעות ספורות הפכו הרחובות ללבנים וחסומים משלג שנערם לגובה • מסביב לעולם
סופת השלגים בארה
(צילום מסך)

 

מסביב לעולם

 

מצב חירום הוכרז בחלקים נרחבים ממדינות החוף המזרחי של ארצות הברית. סופת שלגים כבדה, מהחזקות שידע האזור בשנים האחרונות, תוקפת את האזרחים, ומותירה אחריה שכבה עבה של פתיתים לבנים.

זה אמנם נשמע נחמד, ורבים אכן מנצלים את הסופה כדי להנות מהצדדים הנחמדים שבה, אך לצד היופי והמראה המדהים, מותירה אחריה הסופה גם נפגעים רבים – ברכוש, ובמקרים אחדים גם בנפש.

חזאים מסויימים בארה"ב, אף טענו שמדובר בסערה שטרם נראתה כמותה מאז החלו למדוד את הסופות השונות באמצעים טכנולוגיים. "זוהי סערה יוצאת דופן מבחינה היסטורית", הם אומרים.

 

גולשים ברחובות

הסופה, שזכתה לכינוי "נוראיסטר", פקדה אמש את ניו יורק ומסצ'וסטס, כשהיא מותירה אחריה שלג בגובה של כ-60 סנטימטר. לשלג הלבן, נלוו כאמור גם תופעות לוואי נעימות פחות – כמו הניתוק מחשמל ממנו סובלים נכון להיות בכ-95 אלף בתים במסצ'וסטס.

במסצ'וסטס היו מי שהחליטו לנצל את כמויות השלג, והפכו את הרחובות הבנויים במורד למסלול גלישה אטרקטיבי. צפו:

 

מצב חירום

הרשויות הזהירו את התושבים להימנע מיציאה שאינה דחופה מהבית. אלפי טיסות בוטלו, לצד אמצעי זהירות רבים נוספים, שננקטו על מנת לוודא מינימום נזק כתוצאה מהסופה. לקראת הסופה הצטיידו רבים במזון, והצרכנים נקראו לנהוג באיפוק כדי שלא ייווצר מחסור של מזון ברשתות.

עשרות מיליוני בני-אדם מתגוררים באזורים בהם חולפת הסופה. סרטונים מרהיבים שמגיעים מהמקומות בהם ביקרה, מציגים את התחזיות המוקדמות כעובדה מוחשית ומדהימה. עשרות סנטימטרים של שלג פרושים מכסים את הכל במרבד לבן מרשים.

כך זה נראה, צפו:

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.