מערכת COL | יום כ"ז שבט ה׳תשפ״ב 29.01.2022

סחף במוסדות 'רשת אהלי יוסף יצחק': כך מתכוננים לי"א בניסן

אלבום מדבקות, שמשוניות ושרשראות, סימניות ושלטים עם הפרק החדש, ערכות התוועדויות וכרטיסי מעקב אישי: במוסדות "רשת אהלי יוסף יצחק" מתכוננים ליום הבהיר י"א ניסן 120 שנה • שורה מיזמים סוחפים הוכרזו
סחף במוסדות 'רשת אהלי יוסף יצחק': כך מתכוננים לי
מוסד חינוך חב"די

שורת מיזמים סוחפים שעליהם הוכרז לאחרונה בידי "רשת אוהלי יוסף יצחק" כובשים את מוסדות החינוך הרבים ברחבי הארץ ומחוללים אווירת הכנה גדולה ופנימית לקראת יום הבהיר י"א בניסן, שבו יציינו 120 שנה להולדתו של הרבי.

מדובר על מיזמים מגוונים ומושקעים הן במישור האישי עבור כל תלמיד באופן אישי, הן במישור הכיתתי - הכנה של כל הכיתה יחד לי"א ניסן והן במישור המוסדי - של כל תלמידי המוסד באווירה מתאימה ובהיערכות.

ההדגשה, שאותה הציבו באגף לחינוך חברתי חסידי של ה'רשת'  היא לגרום במוסדות להוספה בלימוד תורה ובהנהגה חסידית לקראת היום הבהיר. בי"א בניסן צפויים רבבות התלמידים לערוך התוועדויות חסידיות בבתיהם עם בני המשפחה.

תחת הכותרת הכותרת "המתנה שלי לרבי" קיבל כל תלמיד לאחרונה כרטיס למעקב אישי, שאליו ינקז את ההחלטות הטובות שקיבל. בנוסף יצא לאור אלבום תמונות מרהיב ומהוד, הכולל 120 תמונות של הרבי ולצדם הסברים על כל תמונה.

בכדי לייצר אווירה חסידית כללית במוסד של הכנה לי"א ניסן הונפקו שלטים גדולים עם הפרק החדש של הרבי לתלייה בכיתות וכן סימניות עם הפרק החדש של הרבי, שיוענקו לכל תלמיד ותלמיד. בנוסף הונפק פלקט מתנות כיתתיות לרבי, כך שתלמידי כל כיתה יקבלו על עצמם החלטה טובה משותפת לקראת י"א ניסן. זאת מלבד שמשוניות חגיגיות ושרשרת דגלים הנושאים את לוגו ההכנה לי"א ניסן, ובמרכזו המילים "חוגגים 120 שנה".

גם להתכוננות בבתים הפרטיים  לי"א ניסן, מחוץ לשעות הלימודים, דאגו ברשת. כך הונפקו גיליונות פעילויות משפחתיים מיוחדים ומורחבים לימי החופשה, לקראת י"א בניסן, וכן ערכת התוועדות בצורה קומפקטית ומותאמת להתוועדות ביתית ביום הגדול.

"אנו עומדים לקראת תאריך משמעותי", אומרים בהנהלת הרשת, "ולצד ההכנות הגדולות של אנ"ש ליום הגדול והחשוב, גם במוסדות החינוך נכנסים התלמידים בתקופה זו לחודשיים של הכנה מתאימה. אין ספק ששלל העזרים שהונפקו, במחשבה רבה, יתרמו לכך שיגיעו ליום הזה יותר מוכנים ולאחר שקיבלו על עצמם החלטות טובות".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.