מערכת COL | יום כ"ה שבט ה׳תשפ״ב 27.01.2022

מבצע ענק נחתם בישיבה בבני ברק: 21 'תמימים' יטוסו לרבי

המבצע הענק, שנוהל בתנופה על ידי התלמידים השלוחים בישיבה וזכה לליוויו הנמרץ של מנהל הישיבה, הרב לוי רוזנברג, הגיע לסיומו במעמד מרגש כהכנה למסע גלריה נרחבת באדיבות הצלם: מענדי קורנט
מבצע ענק נחתם בישיבה בבני ברק: 21 'תמימים' יטוסו לרבי
צילומים: מענדי קורנט

השבוע נערך בישיבת 'תומכי תמימים' בבני ברק מעמד סיום של מבצע הכנה ליום הבהיר יו"ד שבט. את המעמד פיאר בנוכחותו רבה הראשי של בני ברק, המד"א הגה"ח הרב חיים יצחק אייזיק לנדא שליט"א.

המבצע הענק נערך על ידי התלמידים השלוחים בישיבה מענדי וינקלר, איתמר זילברשטרום, דובי טייכטל, חיים ליפקין, שניאור משי זהב ושמשון עיני. המבצע הוקדש לעילוי נשמתו של מייסד הישיבה ר' שלמה רוזנברג ע"ה. בנו, יבלחט"א, הרב לוי רוזנברג, מנהל הישיבה, תמך, סייע ועודד במאור פנים ובנפש חפצה בכל מהלך המבצע.

במשך המבצע שנמשך למשך למעלה מחודש ימים השקיעו התמימים בצורה מיוחדת ובהקפדה יתירה בשקידה והתמדה בלימוד הנגלה; למדו ביסודיות התוועדויות של הרבי ליו"ד שבט ממשך השנים, למדו למעלה מאלף דפי גמרא במסגרת עשרות פרויקטים אישיים ולמדו אלפי אגרות קודש של הרבי; כהוספה על שיחת התוועדות יו"ד שבט תשי"א (כקביעות שנה זו) שנלמדה ע"י כלל התמימים כשחלקה אף נלמדה בשפת האידיש, שיננו מאות שורות ממאמר 'באתי לגני תשי"א' בעל פה - למדו והעמיקו ב'סדר' יומי מיוחד אודות חשיבות הכתיבה לרבי והתקשרות לנשיא הדור, הוסיפו בעבודת התפילה ובשמירת הסדרים והקפידו על הנהגות חסידיות.

התלמידים השלוחים אומרים עם סיום המבצע, כי לאחר סיכום נתוני ההשתתפות, נמצא כי למעלה מ-85% (!) מהבחורים השתתפו במבצע לכל אורכו והתכוננו כראוי ליום הבהיר יו"ד שבט.

השבוע התקיים מעמד הסיום בהיכל הישיבה ברוב פאר והדר. היכל הישיבה הואר בתאורה יוקרתית, השולחנות עוטרו ונערכו חגיגית, שעליהם הוגשה סעודה כיד המלך כיאה לכבודו של המעמד.

עם פתיחת האירוע התוועד הגרחי"א לנדא שליט"א עם התמימים בנאום מיוחד על מציאותו של כל תמים ב'תומכי תמימים' כבן של הרבי וכתוצאה מכך - החובה והזכות של כל בחור להתקשר אליו באופן פנימי ביתר שאת ועוז. הרב הוסיף כי ההצלחה במבצע מוכיחה את היכולות שיש לכל תמים ומדרבנת שדווקא לאחר תום המבצע ממשיכים בשיא השטורעם עם ההנהגות המיוחדות. כמו כן עורר את התמימים על חשיבות הכתיבה לרבי בכל עת מצוא.

התלמידים השלוחים העלו על נס את ההשקעה הגדולה והמאמץ האדיר של הבחורים במשך כל תקופת המבצע, והודו בחום למנהל הישיבה, הרב לוי רוזנברג, על התמסרותו הרבה למען הצלחת המבצע.

בדברים נרגשים שנשא מנהל הישיבה הרב רוזנברג עורר על כך שהתודה הגדולה מגיעה לתמימים היקרים שהשקיעו בכל מרצם על מנת לחזק את התקשרותם לרבי ולגרום נחת רוח לרבי, ומיהר להכריז על פעולות ותוכניות חדשות בישיבה לחיזוק ההתקשרות לקראת 120 שנה לי"א ניסן הבעל"ט.

הרב יוסף יצחק קסטל התוועד ועורר על כך שהתמימים הזוכים הם נציגים של כלל התלמידים, ובעצם כל הישיבה נוסעת לרבי – ולפיכך מכולם נדרשת ההכנה לקראת נסיעת התמימים לרבי.

לאחר מכן החלה הגרלת הענק שבשיאה הוגרלו 20 בחורים מצטיינים שיזכו להשתתף במסע המיוחד לחצרות קדשנו.

בנוסף, הוגרלו בין כל התמימים שהשתתפו במבצע, עשרות ספרים יקרי ערך, סט לקוטי שיחות, סט תורת מנחם, סט ספר המאמרים וסט אגרות קודש.

בנוסף לכל אלו, הוגרלו בין התלמידים לא פחות מ-8 פריטים יקרי ערך מהרבי: ארבעה דולרים של הרבי, 3 בולים מידו הקדושה של הרבי ופיסת מפית בה השתמש הרבי בהתוועדות. הזוכים הנרגשים עלו בזה אחר זה לבמה והצטלמו כל אחד בתורו עם הפרס הנכסף.

במהלך ההגרלות הכריז הרב רוזנברג על הפתעה והעניק כרטיס טיסה נוסף לשיעור המצטיין במבצע. בכך גדל מספר הבחורים שישתתפו במסע ל-21 תמימים.

בישיבה הובע סיפוק רב מהמבצע והובעה תקווה איתנה כי האווירה המיוחדת שנוצרה במהלכו תמשיך לגרום נחת לרבי בהכנה למבצע י"א ניסן הבעל"ט.

צפו בגלריית תמונות.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.