שניאור דייטש | יום כ"ד שבט ה׳תשפ״ב 26.01.2022

נהג האוטובוס, אב ל-15 ילדים, מגיב לח"כ שדיבר נגד ילודה

כך הגיב נהג האוטובוס החב"די ר' משה דוד כהן, אב ל-15 ילדים, להתבטאות האומללה של ח"כ אלון טל ממפלגת 'כחול לבן' שניסה לתלות את יוקר המחיה, יוקר הדיור ותחלואי הכלכלה ב'גידול הילודה' וקרא לצמצם את 'הילודה המוגברת'
נהג האוטובוס, אב ל-15 ילדים, מגיב לח
מימין: נהג האוטובוס ר' משה דוד כהן. משמאל: ח"כ אלון טל (צילום: ערוץ הכנסת)

"גאה שהצלחתי לעצבן אותך": כך הגיב נהג האוטובוס החב"די ר' משה דוד כהן, אב ל-15 ילדים, להתבטאות האומללה של ח"כ אלון טל ממפלגת 'כחול לבן' שניסה לתלות את יוקר המחיה, יוקר הדיור ותחלואי הכלכלה ב'גידול הילודה' וקרא לצמצם את 'הילודה המוגברת'.

ברקע הטענות הקשות כנגד הממשלה הנוכחית בעקבות העלאת מיסים דרקונית ויוקר המחיה הגובר, חבר הכנסת אלון טל ממפלגת כחול לבן האשים בכל תחלואי הכלכלה ויוקר המחיה את מה שהוא מכנה "הילודה המוגברת".

בנאום שנשא שלשום במליאת הכנסת במענה להצעת אי אמון בממשלה על רקע גל ההתייקרויות במשק בשבועות האחרונים, הציג הח"כ נתונים של הלמ"ס לפיהם נוספו במהלך השנה שעברה 160 אלף נפש בישראל. הוא האשים דווקא את הממשלות הקודמות וטען כי המדיניות שלהן היא שהביאה את ה"ילודה המוגברת" לדבריו. "החדשות הטובות שזו לא גזירת גורל, אפשר למתן את הביקוש, זה לגמרי בידינו", הוסיף בהתבטאות מקוממת.

נהג האוטובוס החב"די מביתר עילית, ר' משה דוד כהן, אב למשפחה ברוכת ילדים, הגיב לח"כ המסית:

"אני גאה שהצלחתי לעצבן אותך.

אני ברוך השם חי ונושם, עובד 12 שעות בתחבורה הציבורית, גם בימי שישי ובמוצ״ש.

וגם כשאתה וחבריך לא סופרים אותי ואת משפחתי, וגוזלים ממני מס הכנסה מבלי להתחשב על כמות הילדים שלי, אני לא חושב לרגע שאתה או בן אנוש אחר דואג לפרסתי, ואני מסתדר עם הזן ומפרנס את כל בריותיו ומשתדל גם לעזור לכל מי שאני יכול.

נתת לי חשק לבקש מבורא עולם שיברך אותי בעוד ילדים, וכמו שעשה איתי ועם אשתי 15 פעמים שותפות, שיסכים לעשות איתי עוד כמה וכמה פעמים שותף לנכסים האמיתיים."

לצד הפוסט, צירף ר' משה דוד כהן תמונת בני משפחתו.

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
כן ירבה וכן יפרוץ
כ"ד שבט ה׳תשפ״ב
ב"ה ראיתי אגרת של הרבי שהנקמה האמיתית בנאצים ימ"ש זה תוספת של ילדים וילדות יהודים, וזו גם כמובן הנקמה בכל הטיפשים היהודים האומללים.
ויש לעורר על כך שיש כמובן קשר ישיר בין שידוכים בגיל צעיר לתוספת בילדים וילדות יהודים, ואם כן הקדמת השידוכים זהו המענה האמיתי, וזהו רצון ה' האמיתי.
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.