מנדי ברגר | יום כ"ד שבט ה׳תשפ״ב 26.01.2022

ביטלו לימודים: בצפת, ירושלים וביתר עלית נערכו לשלגים

סופת 'אלפיס' בדרך: בעקבות תחזיות מזג האוויר העדכניות וסיכוי לירידה והצטברות שלג/קרח, הודיעו הרשויות המקומיות בערים - ירושלים, ביתר עלית וצפת לתושבים, כי הלימודים לא יתקיימו כסדרם 
ביטלו לימודים: בצפת, ירושלים וביתר עלית נערכו לשלגים
השלג אשתקד. צילום: שניאור מור יוסף, ארכיון COL

בעקבות תחזיות מזג האוויר העדכניות וסיכוי לירידה והצטברות שלג/קרח, הודיעו הרשויות המקומיות בערים - ירושלים, ביתר עלית וצפת לתושבים, כי הלימודים לא יתקיימו כסדרם.

בצפת הודיעה העירייה, כי "צפת ערוכה ומוכנה ללמידה ׳היברידית׳ ואנו נבצע שילוב בין למידה בבתי הספר ללמידה מרחוק. אנחנו לא לוקחים סיכונים ובעזרת מקצועיותם של מנהל בתי הספר וצוותי המורים נשתמש בשיטות מתקדמות המשלבות למידה פרונטלית ולמידה מרחוק". 

הנהלת בית הספר 'אור מנחם' בנים בעיר, שיגרה הודעה בה צויין כי "הלימודים היום (יום רביעי כ"ד שבט) יסתיימו בשעה 12:00, לא יהיו 'צהרונים' ולא תפעל 'הזנה'. על-פי התחזית השלג אמור להתפס ולהשאר על הקרקע גם בחמישי". עוד נכתב, "קיום הלימודים בימי חמישי-שישי בהתאם להנחיות שיתפרסמו בכלי התקשורת ומוקד העירייה".

*

בעיריית ירושלים הודיעו לציבור התושבים, כי "בתום הערכת מצב שקיימה עיריית ירושלים אמש (ג'), החל משעות אחה"צ צפוי לרדת שלג בעיר שיגיע עד לגובה של 15-20 ס"מ. ועל-כן, בתיאום ארגון ההורים העירוני הוחלט כי שיום הלימודים בעיר יסתיים היום (ד') בשעה 15:00, בכל מערכת החינוך (צהרונים, בתי ספר, חינוך מיוחד ומעונות יום)".

*

גם עיריית ביתר עלית שיגרה הודעה לתושבים. "רה״ע הנחה את כלל הגורמים העירוניים להיערך לקראת מזג האוויר הקיצוני והשלג שצפוי להתחיל בצהרי יום רביעי", נכתב וצויין, כי "מערכת החינוך בגילאי חובה, תפעל ביום רביעי עד השעה 15:00". ומה לגבי יום חמישי?, בעירייה מסרו, כי "תינתן הודעה במוקד העירוני ביום חמישי לפנות בוקר".

עוד ביקשה העירייה והזהירה, "תושבים שמוכרחים לצאת מהעיר - יש להקדים חזרתכם לעיר בצהריים. כבישי הגישה אל העיר צפויים להיחסם בשעות הצהרים, עם תחילתו של השלג. תושבים שלא יימצאו בעיר בשעות הצהריים, עלולים למצוא עצמם בדרכים מבלי יכולת לשוב לביתם".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.