מנדי ברגר | יום כ"ד שבט ה׳תשפ״ב 26.01.2022

מתנה היסטורית לכבוד י"א ניסן מהתמימים בכל רחבי העולם

ספר פלפולים ייחודי מסוגו יצא לאור בעז"ה לקראת יום הבהיר י"א ניסן - אשר יאגד בתוכו חידושי תורה, פלפולים וביאורים, מתמימים בישיבות גדולות ליובאוויטש בכל רחבי העולם, שיתאחדו כולם בספר פלפולים משותף, כמנחת עשיר מתלמידי התמימים לרגל מלאת 120 שנה להולדת הרבי
מתנה היסטורית לכבוד י
צילום: רייזי עקשטיין, ארכיון COL

ספר פלפולים ייחודי מסוגו יצא לאור בעז"ה לקראת יום הבהיר י"א ניסן.

הספר יאגד בתוכו חידושי תורה, פלפולים וביאורים, מתמימים בישיבות גדולות ליובאוויטש בכל רחבי העולם, אשר יתאחדו כולם בספר פלפולים משותף, כמנחת עשיר מתלמידי התמימים לרגל מלאת 120 שנה להולדת כ"ק אדמו"ר נשיא דורנו.

המיוחד לספר זה, הוא שכל הפלפולים והביאורים שבו יעסקו אך ורק בנושאים מתורת רבינו. זאת בנוסף לקבצי ההערות וספרי הפלפולים העוסקים בשלל נושאים, שכל ישיבה תוציא לאור בפני עצמה.

זה מכבר עשרות שנים שלא אורגן פרוייקט בהיקף גדול שכזה בין התמימים מכל רחבי העולם, ואין עיתוי יותר מתאים מעכשיו, להוציא לאור ספר זה כמתנה לרבי לרגל י"א ניסן – 120 שנה, שהרי מהותו של ספר פלפולים היא הוספה בלימוד התורה, שזוהי מימוש בקשתו של הרבי בפורים תשל"ב – שאף שאין דרך לבקש מתנה ליום-ההולדת, הרי כיון שרוצים לגרום נחת-רוח, זה צריך להתבטא בהוספה בלימוד התורה. ובפרט שהמדובר הוא בחידושים בתורת רבינו, וכפי שביטא הרבי פעמים רבות את גודל הנחת-רוח שזה גורם.

מהמערכת המרכזית של הספר בתות"ל 770 – בית חיינו נמסר ל-COL, כי: "לעת עתה למעלה מעשרים (!) ישיבות אישרו את השתתפותם, וההצלחה של הפרויקט והספר תלויה בכל אחד ואחד מהישיבות המשתתפות. על כל אחד מאתנו לעשות את מירב המאמצים שספר זה יהיה מתנה ראויה למלכנו נשיאנו".

ניתן להגיש פלפולים דרך המערכת הפרטית בכל ישיבה, או לכתובת מייל: [email protected].

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.