צבי סופר | יום כ"ב שבט ה׳תשפ״ב 24.01.2022

בית ספר חב"ד ב'נוף הגליל' יחוזק נגד רעידות אדמה

בהנחיית ראש העיר רונן פלוט חוזקו בתי ספר בעיר 'נוף הגליל' בעלות של מיליוני שקלים על מנת שיוכלו לעמוד בפני רעידות אדמה • בית הספר השני שנבחר לתחילת הפרויקט: בית הספר חב"ד 
בית ספר חב
עבודות חיזוק בבית הספר (צילום: עיריית נוף הגליל)

על רקע שני מקרי רעידות האדמה בצפון הארץ, דיווח אמש ראש עיריית נוף הגליל רונן פלוט כי הוא גאה לעמוד בראשות העיר המובילה בחיזוק מוסדות חינוך בפני רעידות אדמה. דבריו כוונו למבצע מיוחד במהלכו העירייה השלימה לפני כשנתיים פרויקט רחב היקף לחיזוק מבנה בית ספר 'כרמל' בפני רעידות אדמה, כולל שיפוץ יסודי פנים וחוץ, הנגשה ופיתוח חצר  בהשקעה  של למעלה מ-4 מיליון ש"ח.

"רעידת אדמה אולי לא נחשבת לאיום ממשי בימי הקורונה, ואני מקווה שלעולם גם לא תהיה, אבל עלינו להיות ערוכים לה, בעיקר במוסדות החינוך", הסביר ראש העיר רונן פלוט בתחילת ביצוע הפרויקט.  בית הספר השני בו בוצע החיזוק הוא חב"ד ואחריו בתכנון בית הספר 'בגין'. בהמשך יחוזקו מבנים נוספים.

 "אנו נמשיך בתכנית סדורה עד שכל  בתי הספר הישנים  בעיר יהיו מחוזקים ועמידים בפני כל פורענות." הסביר ראש העיר פלוט. הוא ציין כי הפרויקט מתבצע באופן מדורג הן בשל העלות הכספית הגבוהה והן בשל הצורך  לפנות את בית הספר בתקופת השיפוץ ולהעביר את  פעילותו למבנה זמני שהוכשר מראש לטובת הפרויקט במתחם בית ספר 'שרת'.

ראש העיר רונן פלוט ביקש להודות למשרד החינוך על הסיוע הכספי, וכן לעובדי העירייה על ההשקעה ושיתוף הפעולה בין מחלקת החינוך, ההנדסה ומחלקות נוספות, ששילבו ידיים על מנת להוציא לפועל את הפרויקט החשוב.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.