יום כ"א שבט ה׳תשפ״ב 23.01.2022

חגיגת החומש נחגגה כשהילדים עטורים בכתרים ובלבוש מיוחד

חגיגת החומש לילדי חדר "אהלי תורה - אהלי מנחם" שבכפר חב"ד, נערכה באווירת קדושה וטהרה מיוחדת בהשתתפות חבר הנהלת החדר המשפיע הרב זלמן גופין, מנהל אגף החינוך במועצה מר סמי עטר ומנהלת האגף לגיל הרך גב' מיכל נתיב • התלמידים ישבו על במה מוגבהת עטורים כתרים ולבושים מיוחדים ושרו יחדיו בצוותא חדא שיר באידיש המספר על שמחתם על כך שלומדים בחיידר של הרבי, ומאחלים להוריהם שירוו מהם נחת חסידי
חגיגת החומש נחגגה כשהילדים עטורים בכתרים ובלבוש מיוחד
צילום: אברמי וישצקי

חגיגת החומש לילדי חדר "אהלי תורה אהלי מנחם" נערכה באווירת קדושה וטהרה מיוחדת בהשתתפות חבר הנהלת החדר המשפיע הרב זלמן גופין, מנהל אגף החינוך במועצה מר סמי עטר ומנהלת האגף לגיל הרך גב' מיכל נתיב בכפר חב"ד.

התלמידים ישבו על במה מוגבהת עטורים כתרים ולבושים מיוחדים ושרו יחדיו בצוותא חדא שיר באידיש המספר על שמחתם על כך שלומדים בחיידר של הרבי, ומאחלים להוריהם שירוו מהם נחת חסידי .

אווירת התרוממות וציפיה שררה באולם בשעה שהמנחה הרב משה הורביץ הכריז: עכשיו מתכוננים אנו ללמוד בפעם הראשונה בחיינו פסוקים מהחומש, והפסוקים המתאימים ביותר לילדים קדושים הם פסוקים מפ' ויקרא "יבואו טהורים ויעסקו בטהורים" שאין טהורים יותר מילדי חדר אהלי תורה כפר חב"ד שזה החדר היחידי בארץ הקודש בכלל ובכפר חב"ד בפרט שהלימודים הם על טהרת הקודש בלבד ללא ערבוב של חכמות חיצוניות כרצונו הקדוש של הרבי.

לאחר מכן התחילו ללמוד את החומש באידיש כשהמלמדים הרב חיים בורגן ובהטעמתו בטוב טעם של הרב פישל העניג אומרים שורה והתלמידים אחריהם. דמעות של שמחה עמדו בעיני ההורים והסבים בראותם את התרגשות הילדים בפתיחת לימוד החומש.

המרא דאתרא הרב מאיר אשכנזי בירך את הילדים ודיבר בענייני דיומא ושיבח את הצוות היקר של המלמדים שעמל ללא לאות על הכנת הילדים למסיבה בפרט ועבודתם במשך השנה בכלל, וכן דיבר על תפקידם של ההורים באהבת התורה ובהשפעתה על הילדים.

מנהל החדר הרב בן ציון וישצקי דיבר על הזכות של הילדים ללמוד על טהרת הקודש ללא עירבוב של לימודי חול כלל כרצונו הקדוש של הרבי ואיחל להורים שירוו הרבה חסידישע נחת מילדיהם היקרים.

בסיום החגיגה קבלו הילדים שי מיוחד חומש בראשית עם "טייטש" מתנת מחלקת החינוך במועצה. החגיגה הסתיימה בריקוד חסידי של הורים כשילדיהם על כתפיהם שרים "אשרינו מה טוב חלקנו" כשבלב כולם בוקעת תפילה לרבון עולם שיה"ר שנזכה לראות נחת חסידי יהודי אמיתי מילדינו.

תודה וברכה למנהל החינוכי הרב יוסף הרשקוביץ, סמנכ"ל המוסד הרב שלמה וישצקי ולמלמדים ר' פישל העניג, ר' חיים בורגן, ר' חיים בן נתן ור' עוז נתן שהשקיעו את מרצם וזמנם על הכנת הארוע ועל השקעתם המרובה להחדיר את החינוך לאהבת התורה בילדי החמד ולמנגן ר' גיא כהן על הנגינה בכשרון מיוחד.

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
מדהים!!!!
כ"א שבט ה׳תשפ״ב
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.