שניאור דייטש | יום י"ח שבט ה׳תשפ״ב 20.01.2022

באלמא-אטא התקבלה ההחלטה, היום הרב לאזאר הפתיע והגיע

רבה הראשי של רוסיה הרב בערל לאזאר הפתיע היום את תלמידות "בית חינוך לשליחות" בלוד והגיע לביקור במוסד המפואר והחדיש שהוקם השנה בלוד לבנות השלוחים
באלמא-אטא התקבלה ההחלטה, היום הרב לאזאר הפתיע והגיע
רבה של רוסיה הגר"ב לאזאר והרב יהודה בלוי בעת הביקור

רבה הראשי של רוסיה הרב בערל לאזאר הפתיע היום (ה') את תלמידות "בית חינוך לשליחות" בלוד והגיע לביקור במוסד המפואר והחדיש שהוקם השנה בלוד לבנות השלוחים.

הסיפור החל ב-כ' אב, בכינוס השלוחים באלמא-אטא. אז הרב לאזאר הודיע כי יקים מוסד נוסף חדש לבנות השלוחים במרכז הארץ, ואכן בהסכמה מהירה עם רשת החינוך אור אבנר בישראל, רשת החינוך אור אבנר במדינות חבר העמים בניהולו של הרב דוד מונדשיין ובשיתוף קרן מרומים והשליח הרב בנצי ליפסקר שהתגייסו כולם לעזור הוקם מוסד מפואר וחדשני בניהולה של הרבנית יורקוביץ' בעיר לוד בתוך ימים, ועם פתיחת שנה"ל בר"ח אלול המוסד כבר פתח את שעריו.

סגן ראש העיר לוד ומחזיק תיק החינוך מר יוסי הרוש, שהשתתף בכינוס השלוחים והתפעל מהעבודה האדירה של השלוחים נרתם לאישור המבנה המתאים לצורך המוסד החדש.

בתחילת דבריו הזכיר הרב לאזאר שהחליט להגיע למקום להתועד למרות שהוא נמצא בארץ פחות מ-24 שעות צפופות בפגישות כי היום ממש, בנאומה בכינוס השליחות העולמי סיפרה השליחה לבייג'ין בסין הגב' פרויינדליך על המוסד החדש בה לומדת ביתה, ואמרה שהדבר החשוב ביותר לשלוחים, זה לדעת שיש מי שלוקח אחריות על חינוך ילדיהם, והשליחה הודתה להנהלת המוסד החדש בלוד על ההשעה האדירה כדי שלבנות השלוחים יהיה טוב.

הרב לאזאר התועד שעה ארוכה עם התלמידות וחיזק אותן בסיפורים אישיים שלו על ילדותו כבן שלוחים, ועל השתלבותו במוסדות, ועל תשומת הלב לה זכה מהרבי בדרכו, כמו כן חיזק הרב לאזאר את צוות המוסד על פעילותם החשובה ואמר שללא ספק שילוב בנות השלוחים יתרום גם למוסד "בנות מנחם אור חנה" וגם לתלמידות.

לאחר ההתוועדות, הרב לאזאר סייר במוסד ובחצרותיו ומבניו ושמע מהבנות והביע את התפעלותו מההשקעה והודה לצוות העובדות המסורות על כל העשיה החינוכית המדהימה.

לפרטים הרשמה לתמונות נוספות בקרו באתר https://bnotmenachem.com/

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.