COL | יום ט"ו שבט ה׳תשפ״ב 17.01.2022

י' שבט בת"ת בכפ"ח: התוועדות ביום, ו'אבות ובנים' בלילה • צפו

כך ציינו תלמידי התלמוד תורה בכפר חב"ד את היום הגדול והקדוש, יום הבהיר יו"ד בשבט:  אתר COL מגיש סיקור נרחב וצרור תמונות וקטעי וידאו
י' שבט בת
צילומים: באדיבות המצלם

ילדי התלמוד תורה בכפר חב"ד חוו את י' בשבט, יום הסתלקות הרבי הקודם נ"ע ויום התחלת נשיאותו של הרבי, בצורה רצינית ומשמעותית ביותר. ביום הקדוש עצמו התקיימה באולם הת"ת התוועדות מרכזית גדולה שנמשכה למעלה משעתיים. התוועדות זו שילבה תוכנית עצמאית של הת"ת עם הכינוס הכללי שיזמה 'רשת אהלי יוסף יצחק' לתלמידי מוסדות חב"ד ברחבי הארץ.

את ההתוועדות הנחה רב התלמוד תורה, הרב מרדכי טנג'י וליווה אותה ב'ניגוני הרבי' מנהל הת"ת, הרב מנחם מענדל הכהן. דברים נלהבים אודות מהות היום נשא משפיע הת"ת, הרב מנחם מענדל אלפרוביץ'. אחד מרגעי השיא בהתוועדות היה כאשר מספר תלמידים, נציגים מן הכיתות הגבוהות, הקריאו 'מכתבי תודה' לרבי, אותם הם בעצמם ניסחו וכתבו.

אך בתלמוד תורה לא הסתפקו בכך שהתלמידים התוועדו, וחיפשו דרך להביא את אורו של היום המיוחד והנעלה גם אל בתיהם של התלמידים. לאור זאת התקיימה במוצאי היום התוועדות אחת נוספת ל'אבות ובנים'. ההתוועדות שודרה אל הבתים מביתו של חבר ההנהלה הגשמית של הת"ת, ר' יענקי הר צבי, והיא הוּבלה בשידור ישיר על ידי צוות הת"ת.

ממוקד ההתוועדות דיברו אל התלמידים ואבותיהם מנהל הת"ת הרב כהן, המשפיע הרב אלפרוביץ' וחבר ההנהלה הרוחנית הרב זלמן רודרמן. ואילו מן הבתים שולבו דיבוריהם החמים והמרגשים של מחנך כיתה ה' הרב יצחק אצרף ורב הת"ת הרב מרדכי טנג'י. דיבוריהם של השניים האחרונים עמדו בסימן "אשרינו שזכינו".

הערב נפתח בלימוד בצוותא של שיחת קודש של הרבי, על ידי האבות והבנים. ואחרי כחצי שעה של לימוד, השתתפו התלמידים בחידון מקוון על השיחה שזה עתה הם למדו. בין המשיבים נכונה התקיימה לאחר מכן הגרלה על פרס יקר ערך. הרב רודרמן סיפר סיפור על ילדותו של הרבי הקודם ולאחר מכן נשא המשפיע הרב אלפרוביץ' דברים.

בלב ההתוועדות חזר הת' יוסי הר צבי על הפרק הראשון מן המאמר 'באתי לגני', ובין דובר לדובר הושמעו קטעי נגינה אליהם הצטרפו גם המתוועדים בבתים.

קרוב לשעתיים נמשכה ההתוועדות שהסתיימה בריקוד חסידי נלהב בבית משפחת הר צבי, בעוד האבות והבנים מצטרפים לריקוד ולשמחה בבתיהם, מתקשים לסיים את ההתוועדות.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.