מערכת COL | יום י"ז אב ה׳תשס״ה 22.08.2005

קבלן ערבי-נוצרי בונה בית ספר חב"ד לבנות בקריות

היום (שני) נערך טקס קביעת המזוזות בבית ספר התיכון "בית חיה מושקא" ב"קרית המלך" בקרית שמואל חיפה. בניין זה הוא הבניין הרביעי שנבנה בקריית החינוך והגדול ביותר. גודלו: 2300 מ"ר והוא מיועד ל-500 תלמידות. חברת "יפה נוף" מטעם עיריית חיפה טיפלה בבניה, שארכה שנה בדיוק שנה מאז הנחת אבן הפינה בקיץ שעבר. יצויין, כי סכום ההצעה של הזוכה במכרז עמד על 7,700,000 ש"ח. קבלן הבניין היה ערבי נוצרי בשם אוסמה ובמשך הבניה נערכו כמה שעורים ולימוד בענייני שבע מצוות בני נח על-ידי ר' בועז קלי. בטקס הצנוע של קביעת המזוזה השתתפו נציגי עיריית חיפה, חברת יפה נוף האדריכל גידי פובזנר, מנכ"ל המוסדות הרב לייבל שילדקרויט, ר' יצחק בן עמי המנהל הנדמיניסטרטיבי, ר' בועז קלי המטפל בבנית קריית המלך וגב' שרה גולדברג מנהלת תיכון הבנות.
קבלן ערבי-נוצרי בונה בית ספר חב
הרב לייבל שילדקרויט, האדריכל גידי פובזנר, ר' בועז קלי, ר' יצחק בן עמי
עבודות פיניש אחרונות נערכות בניין במרץ רב, גמר עבודות הפיתוח, גינון הכולל משטחי דשא גדולים, כך שבתחילת שנת הלימודים הקרובה יזכו התלמידות לבניין יפהיפה.
לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
3 תגובות
1.
תחזיר החוב ליהודי בן 70
י"ז אב ה׳תשס״ה
במקום לבנות ולצעוק יחי עם ערבים, תחזיר את החוב למשה לבנהרץ. את החיים שגנבת ממנו לא תוכל אף פעם להחזיר, אבל לפחות את הכסף.
2.
וואו
י"ז אב ה׳תשס״ה
בתור בוגרת בית חיה שלמדה במקלטים, סופר ישן, דירות רעועות ומקלטים אני גאה בכך שיש לי לפחות אבן אחת בכל הקמפוס המפואר הזה. אני מאחלת לצוות המורות וההנהלה שיזכו לשמר את הצביון הביתי והמיוחד הזכור לטוב שכ"כ מאפיין את בית חיה קריות. יישר כח לכל העוסקים במלאכת הקודש!!! רק אל תשכחו אותנו, המייסדות....
5.
נחת לרבי
י"ח אב ה׳תשס״ה
בימי עקירה אילו מחממ את הלב לראות בניה לתפרת חב"ד בארץ ישראל כל הרבוב לרב שלידקרויט ומצוה לפרסם עושי מצווה האיש מאחורי כל המפעל והשתדלנות הנ"ל הוא הרב יוסף בלוי מנחלת הר חב"ד
חזק חזק ונתחזק
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.