מערכת COL | יום י"ב שבט ה׳תשפ״ב 14.01.2022

שלוש אורחות מפתיעות הגיעו לערב ייחודי עם אלפי אימהות

האימא של חנן בן ארי, האימא של כוכב הילדים המוכר בארץ יובל המבולבל ואמה של שליחת הרבי במומבאי שנרצחה על קידוש השם רבקי הולצברג, סחפו בערב "הפרשת חלה ותפילה" מרגש, שאורגן בידי ארגון הנוער חב"ד, עבור האימהות של ילדי המועדונים
שלוש אורחות מפתיעות הגיעו לערב ייחודי עם אלפי אימהות
מתוך התוועדות הזום

אלפי נשים ישראליות, מכלל המגזרים, השתתפו אמש (ליל שישי, פרשת בשלח) באירוע מרגש ומרומם של "הפרשת חלה ותפילה למען ילדינו", שאורגן בידי 'מועדון המעשים הטובים' הפועל במסגרת 'ארגון הנוער חב"ד' בראשות הרב אלימלך הרצל.

מדובר באימהות שילדיהם משתתפים בקביעות במועדוני הילדים, המופעלים ע"י שלוחי הרבי, בעשרות נקודות ברחבי הארץ. אל המועדונים מגיעים בשעות אחר הצהרים ילדים מכלל המגזרים ונהנים מפעילויות חוויתיות ברוח היהדות.

הערב המרגש נערך הפעם, כאמור, לאימהות, וכלל הפרשת חלה מוזיקלית שהעבירה הרבנית רחלי גבירץ. המרצה הרב שניאור אשכנזי נשא דברים העוסקים ב"תפילות של אימא". בנוסף, הופיעה מקהלת ילדי המועדון.

גולת הכותרת של הערב הייתה הפקה וירטואלית מרגשת שבה נטלו חלק אימהות של ידוענים ושיתפו על התפילה האישית שלהן. מדובר בפרויקט שסחף את האימהות. השתתפו בו הגב' שם טוב, אמו של כוכב הילדים 'יובל המבולבל'; הגב' לאה בן ארי, אמו של הזמר חנן בן ארי; והגב' רוזנברג, אמה של שליחת הרבי במומבאי רבקי הולצברג הי"ד.

זו הפעם השנייה שאירוע בסגנון שכזה נערך (הפעם הקודמת הייתה בשנה שעברה), וההשפעה שלו לטווח הארוך אדירה. "הכינוסים הללו, שההשתתפות הגדולה בהן מעידה עד כמה היה בהן צורך, מחברים גם את האימהות, לפעילות הברוכה המתקיימת בכל השנה עם הילדים", מסבירים בהנהלת הארגון, "ומוסיפים אור וטוב בעולם".

הכנס הערב, כאמור, נערך במתכונת וירטואלית, אולם בעשרות סניפים בחרו לשלב אותו בערב משותף מקומי פיזי, שבמהלכו התחברו הנוכחות אל התכנית הכללית שהועברה וירטואלית. במהלך הערב זכתה הגב' דפנה בר גיל (מסניף נהריה) בשטר של דולר מהרבי.

בהנהלת ארגון נוער חב"ד מבקשים להביע תודה לכל העוסקות במלאכה: מנהלת המועדונים הגב' פרדי ברוד, שליחת הרבי הגב' חיה וולס על הייעוץ וההכוונה והעידוד הבלתי פוסק לקראת הערב, ולנשות הצוות המסורות במיוחד: רבקה קאיקוב וחיה מושקא סלונים שעמלו המון על כל פרט.

עוד ביקשו להודות לגב' שושי ריבקין על אירוח האירוע בביתה, לר' יודי ריבקין על התמיכה הטכנית, לרחלי גבירץ על הנחיית האירוע כולו, לרוחי לייכטר על יעוץ התוכן, לזמרת אתי אנקרי על הופעתה ושירתה המיוחדת, וכן לשליחת הרבי בשכונת כרמי הנדיב בקריית מלאכי שירה ליצמן על הקלטת השירה של מקהלת ילדי הסניף.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.