מערכת COL | יום י"ב שבט ה׳תשפ״ב 14.01.2022

הכינוס ה'היברידי' שסחף השנה את אלפי תלמידי הרשת • תיעוד

רבבות תלמידי ותלמידות הרשת התכנסו וירטואלית ביו"ד שבט לכינוס השנתי והמושקע • הפעם התמקד הכינוס בציון הדרך ההיסטורי של 70 שנה להקמת הרשת בידי הרבי על שמו של בעל ההילולא • כך עבד השנה הכינוס המסורתי, שהותאם במיוחד לכל מוסד • COL עם סיקור נרחב ותיעוד מצולם
הכינוס ה'היברידי' שסחף השנה את אלפי תלמידי הרשת • תיעוד
צילומים: רשת אהלי יוסף יצחק

זו כבר מסורת ארוכת שנים שביו"ד בשבט מתכנסים המוני תלמידי ותלמידות מוסדות "רשת אהלי יוסף יצחק" מכל רחבי הארץ לכינוס ענק לרגל יום ההילולא של הרבי הקודם, שעל שמו קרויה ה'רשת'. גם השנה, בצל הקורונה, התקיים כינוס שכזה, ששודר באמצעים ווירטואליים.

היה זה כינוס ענק ועוצמתי, שהתקיים אתמול (רביעי, יו"ד שבט) והחדיר באלפי תלמידי מוסדות חב"ד את הכוחות הרבים שיש להם כחיילי צבאות השם בדור השביעי, ואת החיבה היתירה הנודעת להם מהרבי.

השנה התמקד הכינוס בציון ההדרך ההיסטורי של שבעים שנים להקמת הרשת, בשנת תשי"ב, בידי הרבי. תחת הכותרת "זכינו להאיר" הוטמעו בתלמידים ובתלמידות, באמצעות תכניה מושקעת ומגוונת שהוכנה מבעוד מועד, הייחודיות הגדולה שיש בכל אחד ואחת מהן.

הכינוס התקיים במתכונת 'היברידית' - מוכלאת, והיינו שלצד התכניה הכללית, ששודרה באותה צורה בכל המוסדות, הדריכה ה'רשת' את המוסדות, כל אחד באופן פרטי, כיצד להוסיף אל התכניה מימדים אישיים. העובדה הזו חיברה עוד יותר את התלמידים אל התכנים.

במסגרת הכינוס נחשפו התלמידים לאומנים שונים ששיתפו אותם בכוחות שקיבלו מהרבי כחניכי הרשת. כך הופיעו, בין היתר, הזמר מענדי ג'רופי, השחקן מיכאל וייגל והשליח והקוסם הרב ויקטור עטייה, הקלידן מושמוש, השליח לחירשים וכבדי שמיעה הרב יהושע סודקוף, המתורגמן סמי סמוחה, לצד רבני הרשת הרב נפתלי רוט והרב מנחם מענדל גלוכובסקי. המסר שעבר כחוט השני היה שהרבי מעורר כל תלמיד ותלמידה להשתמש בכוחות שלו כדי להאיר את הסביבה.

תגובות נלהבות הגיעו בימים האחרונים ממנהלים ומנהלות, מחנכים ומחנכות. אלו הצביעו על הריתוק הרב שהיה לתלמידים במהלך הכנס, ועל העובדה כי המסרים החסידיים החשובים חדרו בהם.

בהנהלת הרשת מבקשים להודות לכל מי שעסק בארגון הכינוס המיוחד. המפיקה ומנהלת התוכן רוחי סגל, המפיקה הטכנית שרה יעקובוב, עורכי המולטימדיה והגרפיקה 'וסרמן הפקות', הצלמים יוסף גרינוולד ורוחלה בלינצקי, וחברת הסאונד 'לב'.

"אין כל ספק", אומרים בהנהלת הרשת, "כי הכינוס המיוחד הזה, שמגיע אחרי הכנה ארוכה של התלמידים ליום החשוב, באמצעות מבצעי לימוד שונים של הרשת, יחדיר בתלמידים את המסרים החשובים כל כך בעידן הנוכחי ויקשר אותם עוד יותר אל מייסד הרשת ושאר רבותינו נשיאינו".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.