מנחם קרביצקי | יום י"ב שבט ה׳תשפ״ב 14.01.2022

200 משפחות אנ"ש ומרכז "בית חיינו -770": כך תיראה אחיסמך בעוד שנתיים

ההזדמנות לגור בדירה מרווחת עם נוף מרהיב בקהילה פורחת ובסמיכות לריכוזי חב"ד במרכז הארץ הפכו את אחיסמך – גני איילון ליעד המועדף על משפחות אנ"ש. ביקושים גבוהים רושם פרויקט "פסטורל על הנחל" הניצב במיקום הטוב ביותר באחיסמך ובסמיכות למוסדות חב"ד הגדולים
200 משפחות אנ

בשקט בשקט הולכת ומוקמת קהילת חב"ד מפוארת בשכונת אחיסמך -גני איילון, הנמצאת בתנופת בניה מואצת. מסתבר שיותר ויותר משפחות מאנ"ש גילו את ההזדמנות לשפר דיור ולעבור מדירות צפופות אל דירות חדשות מרווחות, עם נוף מרהיב וקרבה לכל ריכוזי חב"ד הגדולים במרכז הארץ. כבר כיום מתגוררות כ-50 משפחות אנ"ש בפרויקטים השונים באחיסמך ועל פי נתוני המכירות, בשלב האכלוס – בעוד כשנתיים - יתגוררו כ-200 משפחות חב"ד באחיסמך.

הביקושים הגבוהים מצד אנשי חב"ד לשכונת אחיסמך עושים את שלהם, בייחוד לפרויקט "פסטורל על הנחל" המציע חווית מגורים במיקום הטוב ביותר באחיסמך. נודע כי בסמוך לפרויקט, יוקם בית כנסת עבור קהילת חב"ד שייבנה בצורת "בית חיינו – 770" כפי שקיים בריכוזי חב"ד רבים. הקצאה עם תב"ע כבר ניתנה ע"י העיריה. כמו כן, בסמוך לפרויקט יוקם בית ספר ייסודי עבור ילדי קהילת חב"ד.

החיבור של משפחות חב"ד לאחיסמך החל עם הקמת השכונה החדשה. "אנשים מאסו ביחידות דיור קטנות וצפופות בכפר חב"ד והחליטו לשפר את איכות חייהם בדירה רחבת ידיים עם נוף מרהיב", אומר אחד הרוכשים. "הלוקיישן כמובן היה הטריגר. הקירבה של אחיסמך לכפר חב"ד – 15 דקות נסיעה בלבד, וכן לקהילת חב"ד הגדולה בלוד – 5 דקות בלבד, הפכו את המקום ליעד מועדף על אנשי חב"ד. גם מיקומה הגיאוגרפי במרכז הארץ - 10 דק' נסיעה מת"א וכ-20 דקות מבני ברק תורם לביקושים", הוא אומר. יצוין, כי  פיתוח הכבישים המהירים באזור (כביש 40) קיצר עוד יותר את זמן הנסיעה, מה שמייצר קירבה למרכזי עבודה במרכז ולמרכזים התורנים בבני ברק.


אל תפספס את ההזדמנות לחץ כאן>>


עשרות משפחות חב"דיות איכותיות כבר רכשו דירות בפרויקט "פסטורל על הנחל", הכולל 2 בנייני בוטיק יוקרתיים, המציעים סביבת מגורים שלווה וירוקה ומול נוף מרהיב ופתוח. הפרויקט כולל דירות בנות 3,4,5 חדרים וכן דירות גן ודופלקסים מפוארים, במפרט טכני עשיר ויוקרתי. בכל הדירות הושם דגש על תכנון מוקפד הכולל חללים גדולים ומרווחים, מטבח פרקטי ברמה גבוהה עם אפשרויות בחירה ותכנון לפי דרישת הלקוח, מרפסות סוכה גדולות 14 מ"ר, חניון תת קרקעי, מחסן לכל דירה וסטנדרט בנייה גבוה ואיכותי במיוחד. הבניינים מצופים באבן גרניט, שמבטיחה בידוד ושימור לאורך זמן לצד תשתיות מודרניות הטמונות בקרקע. השכונה משקיפה אל מושב אחיסמך הסמוך הטובל בירק המעניק נוף כפרי אורבני.


פרוייקט פסטורל על הנחל


יזמי הפרויקט יצאו במבצע 'פריסייל' מיוחד לאנשי חב"ד: משלמים 20% בלבד בעת החתימה והיתרה בעת האכלוס. מבצע זה מעניק הזדמנות לרוכשים להבטיח את דירת החלומות שלהם כבר כעת, מבלי לשאת את נטל התשלומים מיד, ומאידך להנות מעליית ערך הדירה הצפויה בעת האכלוס.

מאחורי "פסטורל על הנחל" עומדות החברות 'ארידר יזמות' - בעלת נסיון ניהולי וידע מקצועי בייזום פרויקטים למגורים בהיקפים גדולים, ו'תדהר' - חברת הבנייה הפרטית הגדולה בישראל שכבר בנתה באחיסמך למעלה מ-1,200 יח"ד. הנתונים הפיננסים של הקבוצות מצביעים על האיתנות הכלכלית ועל בסיס ההון היציב, המקנות להם יכולת פיננסית גבוהה לבצע כל פרויקט, בכל היקף וללא מגבלה. שיתוף הפעולה העסקי בין 'תדהר' ל'ארידר יזמות' יוצר הזדמנות עסקית והשקעה בטוחה ומשתלמת, מתוך ביטחון אישי ושקט נפשי הנשענים על איכות אמינות ומקצועיות.


לפרוייקט הדירות בסמוך לקהילת חב"ד אחיסמך לחץ כאן>>


 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.