מנחם קרביצקי | יום א' שבט ה׳תשפ״ב 03.01.2022

משמעות הותק והעבר ביטוחי בביטוח לרכב

ככל הנראה יצא לכם לשמוע על חברות ביטוח שמצ'פרות נהגים זהירים. אך מה זה בכלל אומר ומה המשמעות האמיתית של זה? כל מי שרוצה לסגור ביטוח רכב חייב להכיר את המשמעות של הותק והעבר ביטוחי.  מאוד יכול להיות כי אחרי שתכירו את הקשר בניהם, תמונת המצב תהפוך להיות ברורה עבורכם
משמעות הותק והעבר ביטוחי בביטוח לרכב
קרדיט תמונה: freepik

אין סיבה שתסגרו ביטוח לרכב מבלי שכל הקצוות הפתוחים יסגרו באופן הרמטי. אנו כאן על מנת לעשות לכם סדר בכל הקצוות שעוד נותרו לכם פתוחים.

מה זה עבר ביטוחי?

כדי שנוכל להיכנס אל תוך עובי הקורה, יהיה עלינו להסביר את המונחים הבסיסיים. אחד מהמונחים הבסיסיים הוא המונח עבר ביטוחי, שככל הנראה יצא לכם לשמוע עליו. עבר ביטוחי זה בעצם ההיסטוריה של כל התביעות שאותן הגשתם לחברת הביטוח. כך שאם תחליטו לעבור בין חברת ביטוח אחת לחברת ביטוח אחרת תהיה המשכיות.

מה עושים כדי להוכיח עבר ביטוחי?

האמת היא שאתם לא צריכים לעבוד קשה על מנת להוכיח את העבר הביטוחי שלכם. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לבקש מסמך עבר ביטוחי מחברת הביטוח הנוכחית. חברת הביטוח היא זאת שאחראית לספק לכם את המסמך. זה לא משנה מאיזה סיבה תרצו את המסמך, תוכלו להשיג אותו בקלות. במסמך עצמו תוכלו לראות בצורה חד משמעית את ההיסטוריה של התביעות. כמובן שאם לא קיימות תביעות, המסמך יראה זאת בצורה חד משמעית.

כיצד ניתן לשמור על עבר ביטוחי תקין?

כאשר אנו מדברים על עבר ביטוחי תקין הכוונה היא לעבר ביטוחי נקי. על מנת שתוכלו לשמור על עבר ביטוחי נקי יהיה עליכם שלא לפתוח תביעות דרך חברת הביטוח. שמירה על עבר ביטוחי נקי מתרחשת כאשר נוסעים בזהירות ונמנעים מטעויות.

האם העבר הביטוחי משפיע על המחיר?

מיותר לציין כי העבר הביטוחי משפיע לא מעט על המחיר שאותו תשלמו. המחיר של הביטוח נקבע בהתאם להיסטוריית התביעות שלכם. ככל שהעבר הביטוחי יותר גדוש בתביעות, כך יהיה עליכם לשלם יותר. הרי חברת הביטוח תדרוש יותר מנהגים שמעורבים בתאונות רבות. לכן האינטרס שלכם יהיה לנסות לשמור על עבר ביטוחי נקי בעת סגירת ביטוח רכב. גם הוותק של הנהגים ברכב משפיע רבות על המחיר שאותו יהיה עליכם לשלם.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.