מערכת COL | יום ט' שבט ה׳תשפ״ב 11.01.2022

בשורת ענק לקראת י' שבט: מחזור נוסף של ליווי אישי לשלוחים

ערב י' שבט, צעירי אגודת חב"ד בארץ הקודש בישר לצבא השלוחים: יוצא לדרך מסלול נוסף של ליווי אישי - משודרג ומקצועי יותר, וזאת שנה אחרי השקת המסלול הראשון שרשם הצלחה מסחררת • תוכנית מנוף סדורה ומובנית, תפורה למידותיו של כל שליח • במפגש ההיכרות הראשון: קרוב ל-100 שלוחים(!) רובם צעירים בראשית דרכם בשליחות • סיקור ותיעוד
בשורת ענק לקראת י' שבט: מחזור נוסף של ליווי אישי לשלוחים

תנופה נוספת בעולם השליחות בארץ הקודש. לאור הצלחת המחזור הראשון בשנה שעברה, משיק צעירי אגודת חב"ד מחזור ליווי אישי נוסף – משודרג ומשוכלל.

בימים האחרונים התקיים מפגש היכרות, בו השתתפו קרוב ל-100 שלוחים, רובם צעירים בראשית דרכם בשליחות.

השלוחים שהגיעו מכל קצות הארץ, באו להכיר את התוכנית המדוברת בין השלוחים, לאור ההדים הנלהבים ממסיימי מחזור הליווי הראשון.

במפגש הציג מנהל אגף הסניפים בצעירי חב"ד הרב נפתלי ליפסקר את השיטה הייחודית שפותחה בצעירי חב"ד, בסיוע אנשי מקצוע, להגדרת החזון, המטרות והיעדים המיידיים של כל שליח בהתאמה למקומו, ולבניית תוכנית עבודה מעשית להשגת יעדים מוגדרים, תוך הצבת מדדים ברורים לבחינת ההתקדמות באופן ממשי ומוכח.

מנהל התכנית וחבר ועדת הסניפים הרב דוד קורץ פירט בפני השלוחים את מבנה הליווי, את השלבים שהם יעברו בדרך, והציג בפניהם את הכלים שיעמדו לרשותם במהלך הליווי.

לכל אחד ממשתתפי התוכנית מוצמד אחד מאנשי הצוות שהוקם בצעירי חב"ד שילווה אותו אישית, בנוסף למפגשים הקבוצתיים. השליח מברזיל והנגיד הנודע הרב יצחק משען, מלווה את התכנית כולה בעצה ובמעש ומהווה חלק בלתי נפרד מכל שלבי יישומה.

המשתתפים גם האזינו בקשב רב לרב מענדי הרשקוביץ משלוחי הרבי במודיעין, שסיים בהצלחה את המחזור הראשון של התוכנית, וחלק עם השלוחים את התהליך המוצלח שעבר וההישגים אליהם הגיע בזכות הליווי.

בפני השלוחים הוצגו עוד שניים מצוות המלווים, הרב דורון ברגר והרב איציק בלוי, שאף חלק עם הנוכחים תובנות שאסף במלך המחזור הראשון.

יו"ר צעירי חב"ד, הרב יוסף יצחק אהרונוב, מציב לתוכנית רף גבוה: "התכנית הזו תביא בעזרת השם, בהמשך, למחלקה סדירה, שתפתח ותקדם עוד תכניות ליווי, ייעוץ וסיוע לכלל השלוחים, גם לאלו הוותיקים יותר ולאלו המפעילים תחתם מערכות גדולות ומורכבות".

צוות התוכנית והמשתתפים הודו בחום ובתשואות רמות למי שלמלווים את התוכנית החל מהקמתה, בסיוע כספי, ובשותפות של עצה ועשייה - הרב יצחק משען והרב שמואל רוזנשיין מקרן מרומים.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.