מערכת COL | יום ו' שבט ה׳תשפ״ב 08.01.2022

שבעים שנה ל'רשת': המחרוזת שסוחפת את רבבות ילדי חב"ד

לקראת י' שבט, בו יציינו 70 שנה להקמת 'רשת אהלי יוסף יצחק', הופקה מחרוזת מקפיצה של המנוני הרשת, המבטאים את תפקידם של חיילי צבאות השם ב'דור השביעי'. המחרוזת, המנוגנת בימים האחרונים במוסדות החינוך, מומלצת להאזנה גם עם הילדים בבית, כהכנה לקראת היום הגדול והקדוש
שבעים שנה ל'רשת': המחרוזת שסוחפת את רבבות ילדי חב
צילום אילוסטרציה

מחרוזת שירי שמחה חגיגית ומקפיצה, המבטאת את תפקידם של חיילי צבאות השם ב'דור השביעי' - הופקה בידי האגף לחינוך חברתי-חסידי של "רשת אהלי יוסף יצחק" לקראת יום הבהיר יו"ד בשבט שיחול השבוע, בו יציינו 70 שנה להקמת הרשת (בשנת תשי"ב), על שמו של בעל ההילולא.


האזינו למחרוזת המלאה >>


מדובר במחרוזת הכוללת את כל ההמנונים הגדולים שהופקו בשנים האחרונות לקראת י' שבט באגף, במסגרת שבוע 'נרות להאיר' ובנוסף כולל המנון שנכתב במיוחד לשנה זו. 

מחרוזת ההמנונים הסוחפת, שכבר מתנגנת במוסדות החינוך בימים האחרונים, מחדירה בשומעים אותה ובתלמידים המנגנים אותה את ה"חיבה היתירה הנודעת להם תמיד" מהרבי, כמובא במכתב המפורסם ליום ההילולא, וכן את ה"תקווה והביטחון אשר בטח בהם אשר סוף סוף ימלאו את תפקידם".

הפקת ההמנון נעשית, כאמור, במסגרת פעולות שבעים שנה להקמת ה'רשת'. כפי שדווח בשבוע שעבר, לקראת התאריך החשוב יצאו במוסדות החינוך השונים של הרשת, תלמודי התורה, בתי הספר גני הילדים ומוסדות 'שלהבות חב"ד' לילדים מהמגזר הכללי, במבצעי הכנה ענקיים לקראת היום הגדול והקדוש.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.