מערכת | יום ה' שבט ה׳תשפ״ב 07.01.2022

סערת ענק מריאיון ב'כפר חב"ד': נתניהו ואיש מועצת השורא הגיבו

תת אלוף במיל' צביקה פוגל הזהיר בראיון לעיתון 'כפר חב"ד' כי "חלום המדינה הפלסטינית על חורבותיה של מדינת ישראל מונשם על ידי שרי הממשלה. עבאס מביא לאחים המוסלמים ניצחון בלי לירות אפילו כדור אחד. המחיר יהיה יקר מאוד" • מי שמיהר לשתף את הכותרת הדרמטית הזו הוא לא פחות מאשר חכ"ל איברהים צרצור שכיהן בתפקיד ראש הפלג הדרומית של התנועה האסלאמית • נתניהו מיהר לתקוף: "ממשלת בנט-רע"מ מסוכנת לישראל"
סערת ענק מריאיון ב'כפר חב
מהראיון שפורסם

תת אלוף במיל' צביקה פוגל הזהיר בראיון לעיתונאי יצחק יהודה הולצמן במוסף החדשות של עיתון 'כפר חב"ד' כי "חלום המדינה הפלסטינית על חורבותיה של מדינת ישראל מונשם על ידי שרי הממשלה. עבאס מביא לאחים המוסלמים ניצחון בלי לירות אפילו כדור אחד. המחיר יהיה יקר מאוד".

את הציטוט הדרמטי הזה מפיו של פוגל, לשעבר ראש מטה פיקוד דרום, פרסם לא פחות ולא יותר מאשר איברהים צרצור, לשעבר חבר כנסת מטעם רע"מ-תע"ל וראש הפלג הדרומי של התנועה האסלאמית.

השיתוף של צרצור בחשבון הטוויטר שלו לאלפי עוקביו, נועד להתגאות במסר המדאיג של הבכיר הביטחוני - מה שאנשי רע"מ כיום לא יעזו לומר. 

ראש הממשלה נתניהו מיהר לשתף את צילום הכותרת של עיתון "כפר חב"ד" וכתב: "ממשלת בנט-רע"מ מסוכנת לישראל". 

חבר הכנסת עמיחי שיקלי מימינה כתב: "‏שימו לב טוב טוב לכותרת הראיון שמשתף בגאווה בלתי מוסתרת איש התנועה האסלאמית וחבר הכנסת לשעבר אברהים צרצור".

חבר הכנסת איתמר בן גביר הגיב: ‏"תכירו את איברהים צרצור, מראשי מועצת השורא והתנועה האיסלמית, שמצייץ את עיתון כפר חב"ד. איברהים חושף את הרצון והמזימה האמיתית שלהם: הם לא רוצים רק לקבל תקציבים, הם רוצים להקים כאן מדינה פלסטינית על חורבות מדינת ישראל. תודה נפתלי ואיילת, שאתם עוזרים להם להגשים את החלום. תתביישו!".

גם במשפחות השכולות סערו הרוחות. האם השכולה מירב חאגג כתבה בכאב: "‏מוציאה אותי מדעתי האדישות של האנשים ברחוב... שאפילו לא מודעים למה שקורה למדינה מתחת לאף שלהם. מה נשאר?".

בראיון המסעיר ל"כפר חב"ד"  אמר עוד פוגל כי "אין ספק כי נוכחות ושותפות רע״ם בממשלה הנוכחית מחזקת את חוסר המשילות. מסתבר כי יצר ההישרדות הפוליטית של מנהיגי שמונה המפלגות המרכיבות את הממשלה הגרועה הזאת חזק מהמחויבות לביטחונם של תושבי ישראל. לי אין ספק כי המחיר שנשלם יהיה יקר מאוד. מדינת ישראל שניתנה לעם היהודי בסכנה!".

ועוד מדברי פוגל: "הנבחרת וזו הביטחונית סובלות מזה שנים רבות מתסמונת חוסר המוכנות לשלם את מחיר הניצחון. אף אחד לא רוצה משפחות שכולות במשמרת שלו ולא מבינים שזה הולך ומתדרדר ועלול לעלות לנו הרבה יותר יקר. עם מנהיגות כזו, לא היו מייסדים פה מדינה ב-48 ולא היו מנצחים ב־67. 

"מנסור עבאס מנצל את המצב ומביא לאחים המוסלמים ניצחון על היהודים בלי לירות אפילו כדור אחד".

בראיון המסעיר פוגל קבע כי "מטרתו של חמאס אינה רצועת עזה, אלא יהודה ושומרון. זאת כדי שיהיה אפשר להקים מדינה בראשותו ביום שאחרי לכתו של אבו מאזן, ומדינה זו תתפרס על רצועת עזה, יהודה ושומרון והשטח שביניהם. וההשתלטות הבדואית על האזורים הללו היא חלק מהעניין כולו".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.