מערכת COL | יום ט"ז אב ה׳תשס״ה 21.08.2005

קעמפ 'גן ישראל' כפר חב"ד - גלריית תמונות שלישית

גלריית תמונות מיום שישי ערב שבת פרשת ואתחנן ומוצ"ש. במוצאי שבת התקיימה המתיחה ומיד החלה 'מלחמת התקשרות'. לצפייה בגלריות נוספות של הת' שלמה חיים ריבקין: גלריה מס' 1 גלריה מס' 2 וכן סיקור מהאירועים בקעמפ ב"כתבה מלאה".
קעמפ 'גן ישראל' כפר חב
מסדר הצדעה למען תושבי גוש קטיף.. מה שבסוף התברר כמתיחה.
ביום שישי בבוקר התעוררו החיילים ישירות אל המסדר, משם שלח אותם הגנרל למקווה, חסידות ושחרית, אחרי שחרית קיבלו החיילים את התכנית של היום: יום שכולו רבי. התקיים משחק עייף ומייגע על חומר הלימוד שלמדו החיילים סביב הנושא של רבי וצברו נקודות, אח"כ כל סיירת בקעמפ קנתה עם הנקודות שצברו החיילים את המתנות המגעות לחיילים שהתייגעו המכירה פומבית שהונחתה ביד רמה ע"י מנהלי הפעילות ישראל דוד חסין ושניאור סמדר, התכנית הייתה מרתקת. וגם הפתעות היו במכירה.

אח"כ התכוננו החיילים לשבת, הלכו למקווה שלפני שבת ובשעה 19.00 (שעון קעמפ) החזן ניגש למנחה, אחרי תפילת מנחה הלכו החיילים לשירת המנונים בחצר הקמפוס כל סיירת בנפרד, משם עלו החיילים לקבלת שבת, מעריב, סעודת שבת בשיא ה"שטורעם" כיאה לקעמפ גן ישראל, הסעודה לוותה בשירת המנונים ואח"כ התגודדו החיילים לשלושה התוועדויות שנוצרו מאליו בחדר האוכל, כך עד השעות הקטנות של הלילה.

למי שעדיין לא הבין: נושא השבת הוא "שבת צבאות ה'" כל סיירת הפכה להיות סניף צ"ה בעיר אחרת בארץ, וכל סיירת הציגה משהו שקשור עם העיר והפעילות בעיר ע"י סניף צ"ה, בקיצור, היה מהמהם !!!

שבת בבוקר: החיילים מתעוררים ישירות אל המזונות והשתיה שהוגשו בדרך למקווה, בשעה 11.00 (שעון קעמפ) החלה תפילת שחרית, מי שיש לו רק צל של ספק איך נראית התפילה בקעמפ יווכח לראות שקריאת התורה החלה רק בשעה 13.15 וזאת מכיוון שכל קטע בתפילה התפללו החיילים בניגון שונה, רוב הניגונים היו קשורים לשמחת תורה (הרי שבת בקעמפ היא שמחת תורה !!!). את העליות לקריאת התורה קנו החיילים תמורת שורות תניא בע"פ בסגנון מכירה פומבית, סיירת שהציעה את מספר השורות הגבוה ביותר זיכתה את המפקד בעליה לתורה. בין בעליות לתורה נשאלו שאלות על הפרשה ע"י מנהלי הלימודים ואח"כ שמעתי משוחחים ב"חדרים הסודיים" של הקעמפ כי מנהלי הלימודים הופתעו מהרמה של התשובות וכמות החיילים שידעו לענות, "לשבת הבאה יכינו שאלות קשות מאוד" - כך הסטיחו מנהלי הלימודים.

אחרי סעודת שבת, ששוב, הייתה בשיא ה"שטורעם" ניגשו החיילים למסיבות שבת, משם המשיכו לסדר ניגונים של כל הקעמפ ייחד, בעיגול על הדשא.

אחרי צאת שבת התכוננו החיילים לדרמה האמיתית שכבר מצפים לה החיילים מתחילת הקעמפ: ילדי גוש קטיף מגיעים !! אין צורך לתאר, או אולי אי אפשר בכלל לתאר, מה זה מתיחה, אבל כשמהאוטובוס שהיה אמור להביא את הילדים מגוש קטיף פרצו עשרים מחיילי הקעמפ וצעקו "מלחמת התקשרות" המצב כבר היה בלתי נשלט, המוזיקה החלה, והמטרה הושגה "החיילים נכנסו לאווירה של המלחמה" סיכם הגנרל שניאור.

הנושאים של המלחמה "בשטח" ו"בפתח" - מדובר כמובן על הגאולה. על כל פלוגה לבטא את הנושא שנבחר לה בצורה הטובה ביותר, וכפי הנראה, המלחמה תהיה קשה מאוד, החיילים המפקדים הקצינים ומנהלי המלחמה חדורי מוטיווציה לנצח, לשופטים נכונה עבודה קשה מנשוא.

אחרי שחולקו הפלוגות הייתה הופעת קצין, כל קבוצה קיבלה בתרועות את הקצין שלה, השיא היה בכניסת הקצין של פלוגת "בפתח" אשר נכנס בליווי מוזיקה עם בליווי לפידים ורכב מפואר...

אין לי עוד מילים לתאר את מה שהלך שם, בקיצור מלחמה, מי שלא בא לראות מפסיד !!

כעת אחרי שכל החיילים הלכו לישון בזריזות התפניתי קצת לכתוב ביותן מה קורה, ולשתף גם קצת אתכם הגולשים, אז נתראה בעז"ה בהמשך, עכשיו אני רץ לישון, מחר יש לי יום ארוך ומייגע !!

לילה טוב.
לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
3 תגובות
2.
תמונות מקאמפ גן ישראל-צפת
ט"ז אב ה׳תשס״ה
אשמח מאד אם תתנו גם להם במה-לקאמפ גן ישראל - צפת

תודה
3.
ישר כוח!
ט"ז אב ה׳תשס״ה
ישר כוח לכל המארגנים!!!
4.
יישר כח ענקק לברקע!!!
י"ז אב ה׳תשס״ה
שבלעדיו לא היה שום קעמפ!!!
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.