שניאור דייטש | יום ג' שבט ה׳תשפ״ב 05.01.2022

יוזמה חשובה: תלמוד תורה בכפר חב"ד הכריז על "חודש החינוך"

תלמוד תורה בכפר חב"ד אינו מפסיק ליזום ולהפתיע. המוסד החינוכי יוצא כעת ביוזמה המבקשת לפרוץ החוצה ולסחוף אחריה את כל כפר חב"ד • הדגש העיקרי: "חיזוק הקשר עם הילדים, העמקת ההתקשרות לרבי, הגנה על הילדים והבית"
יוזמה חשובה: תלמוד תורה בכפר חב

תלמוד תורה בכפר חב"ד אינו מפסיק ליזום ולהפתיע. לאחר שורה של כנסים, התוועדויות ומיזמים חינוכיים בקרב ילדי התלמוד תורה והוריהם, יוצא עתה המוסד החינוכי ביוזמה שמבקשת לפרוץ החוצה ולסחוף אחריה את כל כפר חב"ד.

"כשמערכת החינוך החרדית כולה מוצאת עצמה מתמודדת עם אירועים מטלטלים, אנחנו מבקשים להזכיר לעצמנו שבצד המענה המקצועי והערכי שעלינו לספק לתלמידים, בענייני דיומא, התפקיד הבסיסי והאמיתי שלנו כחסידים הוא – להרבות אור", אומר מנהל התלמוד תורה, הרב מנחם מענדל הכהן.

את האור הזה מבקשים בתלמוד תורה להפיץ בין כלל תושבי הכפר ומוסדות החינוך הפועלים בו. "הכרזנו על חודש שבט, 'חודש החינוך'", מוסיף ומסביר חבר ההנהלה הרוחנית של הת"ת הרב זלמן רודרמן, "שכן בחודש הזה חל י' בשבט שבו אנחנו מחזקים את ההתקשרות שלנו לרבי, ובהמשך החודש אנו חוגגים את ראש השנה לאילן, המהווה משל לתהליך הצמיחה הפנימי הרוחני של האדם".

במודעות שהופצו ברחבי כפר חב"ד מודיע התלמוד תורה על כוונתו לקיים לאורך החודש הקרוב "מגוון פעילויות ומפגשים במטרה לחזק את העשייה החינוכית והחסידית שלנו כהורים", וזאת כאשר הדגש העיקרי הוא על "חיזוק הקשר עם הילדים, העמקת ההתקשרות לרבי, הגנה על הילדים והבית".

לקראת היציאה החוצה עם היוזמה החינוכית היפה, התכנס בראשית השבוע כל צוות החינוך של התלמוד תורה והגנים המסונפים אליו, כדי לגבש את המהלך וכדי להבטיח התגייסות כללית להצלחתו.

במקביל להכרזה הנ"ל, אנו כבר מתבשרים על הפעולה הציבורית הראשונה במסגרת "חודש החינוך". זו תתקיים אי"ה במוצאי השבת הקרובה, פרשת בא, בדמות "ערב חינוך מיוחד" שיהיה פתוח לכלל האבות והאימהות בכפר.

הערב יעסוק במתן מענה ערכי ומקצועי נכון לפרשת חיים ולדר. במרכזו יופיע המטפל הרגשי והמומחה הנודע לטיפול בבני נוער, ר' דובי ברוד. הוא עתיד להציג לפני ההורים משנה סדורה שתאיר את עיניהם ותיתן להם כלי הסברה ופעולה מול ילדיהם. בין השאר ישיב המומחה על הדילמות הקשות "מה אומרים לילדים? האם אפשר ונכון להפריד בין היוצר ליצירה? אלו לקחים מעשיים עלינו להפיק מן הפרשה העגומה הזאת?".

"בהמשך החודש נפתיע בעזרת ה' עם עוד פעולות אשר יגבירו את אור החינוך החסידי בכפר חב"ד", אומרים בהנהלת התלמוד תורה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.