מנדי ברגר | יום ב' שבט ה׳תשפ״ב 04.01.2022

פרויקטור מירון נפגש עם נציגי המשפחות השכולות מהאסון

הת' מענדי צדיק, בנו של המנוח ר' אריאל צדיק ז"ל, שנספה באסון מירון, השתתף בפגישה הראשונה שערך צבי (צביקי) טסלר עם כניסתו לתפקיד הממונה על ההילולא הקרובה במירון, והשר לשירותי דת מתן כהנא עם בני המשפחות שאיבדו את יקיריהם בל"ג בעומר האחרון • "הנצחת הנספים במירון חשובה ונבחן כיצד ניתן לעשות זאת", אמר טסלר
פרויקטור מירון נפגש עם נציגי המשפחות השכולות מהאסון

בשבוע הראשון לכניסתו לתפקיד הממונה על ההילולא הקרובה במירון, נפגשו צבי (צביקי) טסלר והשר לשירותי דת מתן כהנא עם בני המשפחות שאיבדו את יקיריהם באסון מירון בל"ג בעומר האחרון - ובהם, הת' מענדי צדיק, בנו של המנוח ר' אריאל צדיק ז"ל, שנספה באסון.

השר והממונה שמעו את סיפוריהם האישיים של המשפחות על יקיריהם שאיבדו. הממונה הציג את עצמו וביקש לשמוע את בני המשפחות והבטיח כי זהו מפגש ראשון בסדרה של פגישות שהוא מתכוון לקיים עם נציגי המשפחות.

נציגי המשפחות העלו בפני השר כהנא והממונה טסלר מס' בקשות לקראת גיבוש מתווה מירון וביקשו לאפשר אירוע לזכר בני משפחותיהם שנספו באסון מירון. 

בתום הפגישה אמר הממונה טסלר: "היה חשוב לי לקיים את פגישת העבודה הראשונה שלי אתכם וחשוב שנקיים פגישות נוספות. אני מייחס לדבריכם משקל רב. הנצחת הנספים במירון חשובה ונבחן כיצד ניתן לעשות זאת".

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.