מערכת COL | יום כ"ד טבת ה׳תשפ״ב 28.12.2021

עמדו הכן כולכם: מנהלי ורכזי 'רשת אהלי יוסף יצחק' התכנסו

עשרות מנהלי ורכזי 'רשת אהלי יוסף יצחק' מכל רחבי הארץ התכנסו בכפר חב"ד לוועידת הכנה מיוחדת, קיבלו סקירה על שורת המיזמים ודנו בדרכים ובאפשרויות למנף את הנושאים החסידיים במוסדות לקראת הימים הבהירים
עמדו הכן כולכם: מנהלי ורכזי 'רשת אהלי יוסף יצחק' התכנסו
תמונות: באדיבות המצלם

עשרות מנהלי ורכזי 'רשת אהלי יוסף יצחק' התכנסו אתמול (שני) בכפר חב"ד למפגש ייעודי נרחב ומרומם בסימן 'עמדו הכן כולכם', כהכנה לקראת הימים הבהירים יו"ד בשבט ולאחריו י"א בניסן, 120 שנה להולדתו של הרבי.

במהלך המפגש דנו המנהלים בדרכים להגביר את שלושת הקווים של תורה, חסידות ויראת שמים בקרב התלמידים ונחשפו לשורת הפעילויות שהנפיקה ה'רשת' בבתי הספר ותלמודי התורה בעבור כך.

המפגש נפתח בארוחת צהרים ובמושב מרכזי שבו הוצבו היעדים לקראת י"א בניסן 120 שנה במוסדות החינוך של רשת אהלי יוסף יצחק. הרב אליהו קריצבסקי, מנכ"ל הרשת, קרא למנהלים ולתלמידים להשתמש בכל האמצעים שהרשת מעמידה לרשותם ולתגבר את הפעילויות השונות במוסדות בתחומים החינוכיים חסידיים.

"מלבד המתנות שאנחנו נותנים לרבי", עורר הרב קריצבסקי, "הרבי נותן לנו מתנות בכל יום ויום ועלינו להשתמש בהן ולהנחיל אותן לתלמידים". במהלך דבריו סקר מנכ"ל הרשת מספר יוזמות חדשות בתחומים השונים.

בהמשך נשא דברים הרב מנחם מענדל גלוכובסקי, חבר הנהלת הרשת וסגן מזכיר בית דין רבני חב"ד. הרב גלוכובסקי התוועד עם המנהלים והרכזים ועורר על נקודות שיש להתחזק בהם לקראת י"א בניסן ועורר על דרכי חיזוק ההתקשרות לרבי בקרב התלמידים. בדבריו הזכיר את אשת החינוך והמפקחת של הרשת, מרת רחל זמיר ע"ה, שנפטרה השבוע לעולמה, וסיפר על כמה נקודות חינוכיות לזכרה.

הרב נפתלי רוט, חבר הועד החינוכי של הרשת, התמקד בנושא יראת השמים לתלמידים והרחיב בדברים כיצד בעת הנוכחית יש להטמיע ולחנך ליראת שמים פנימית לתלמידים הצעירים.

הרכז הארצי של של החינוך החברתי חסידי ברשת, הרב שמעון לוין, סקר את פעולות הרשת לקראת י' בשבט וחשף פרטים ראשונים על הכינוס הארצי הגדול שעתיד להתקיים לקראת התאריך שבו קיבל הרבי את הנשיאות. בדבריו הזכיר גם פעילויות של הרשת לקראת י"א בניסן.

בשלב הזה התפצלו המנהלים והרכזים לשלוש קבוצות דבהם דנו בדרכים להביא 'תנופה' בלימודי הקודש, ביראת שמים וברישום תלמידים למוסדות הרשת, שאותם הובילו, בנפרד, הרב נחום רבינוביץ, רכז לימודי הקודש, הרב שמעון לוין הרכז החברתי חסידי, והמנכ"ל הרב קריצבסקי.

המפגש נחתם בהתוועדות חסידים עם המשפיע בישיבת 'תומכי תמימים' באור יהודה, ולשעבר בישיבה במוסקבה, הרב זושא גורליק, לרגל יום ההילולא כ"ד טבת.

צפו בתיעוד נרחב.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.