מנחם קרביצקי | יום כ"ד טבת ה׳תשפ״ב 28.12.2021

בעיצומו של קמפיין הישיבה הגדולה באור יהודה: ערב רתימה סוחף לבוגרים

התרגשות גדולה הייתה הלילה בקרב למעלה ממאה בוגרי הישיבה הגדולה באור יהודה, שהתכנסו יחד לערב גיבוש והתוועדות סוחפת, בה נרתמו כולם להצלחת הקמפיין לרכישת מבנה קבע לישיבה - הנמצא כעת בשיאו
בעיצומו של קמפיין הישיבה הגדולה באור יהודה: ערב רתימה סוחף לבוגרים

בעיצומו של  הקמפיין הגדול לרכישת מבנה הקבע לישיבה הגדולה, תומכי תמימים, באור יהודה, נערך ערב רתימה מיוחד למעל מאה בוגרים במתחם הישיבה.

הבוגרים התכנסו יחד, לערב סוחף, שכולו תמריץ ועידוד לגייס את כלל אנ"ש בארץ ובעולם כולו, לטובת רכישת המבנה שעלותו עומדת על 15 מיליון שקלים.

ההתרגשות בקרב הבוגרים הייתה עצומה להתראות האחד עם השני, אחרי שנים, בהם כל אחד פנה לדרכו. "כל הקמפיין היה שווה ולו בכדי שנוכל להתאחד, להיפגש ולהתגבש יחד, האחד עם השני, ולחזור ולו לכמה שעות ולהתראות עם הצוות הבלתי נשכח", סיפר אחד הבוגרים שהתקשה להסתיר את התרגשותו העצומה.

את המעמד פתח ראש הישיבה הרב שלום דובער הכהן הנדל, ובמהלך דבריו עודד ודרבן את הבוגרים להירתם לטובת רכישת המבנה לישיבה, בה גדלו, התחנכו ועיצבו את עולמם החסידי.


לרכישת מטר ותרומה לקמפיין לבניית תומכי תמימים - לחצו כאן>>>



בתום החלק הרישמי של המעמד, נערכה התוועדות חסידית מיוחדת במינה, בהשתתפות משפיעי הישיבה הרב דוד אבא זלמנוב והרב משה הלל, וכן רבנים ומשפיעים נוספים מהישיבה. ההתוועדות נמשכה אל תוך הלילה, מתוך שמחה עצומה, על הזכות הגדולה במפגש הנדיר. לא היה אפשר לפספס את השמחה הגדולה של התלמידים והצוות, שאחרי שנים מתראים שוב.

לטובת הרכישה, עומדת קבוצת תומכים, שנתנו את הבטחתם שעל כל שקל שייתרם על ידי הציבור, הם יתנו שקל במקביל. שעות ספורות לאחר השקת הקמפיין ובישיבה ציינו את המיליון הראשון - ולאחר הבטחת התורמים מדובר למעשה במיליון השני.

כעת עושים בישיבה מאמצים כבירים להגיע ליעד עד לסיום הקמפיין הגדול. בהנהלת הישיבה שבים ומציינים את הזכות הגדולה וההיסטורית ברכישת מטר בישיבה, כשמדובר למעשה בקניין נצחי, לדורי דורות, בשותפות בלימוד התורה והחסידות של התמימים.

צילום: מענדי קוטלר  
 

לרכישת מטר ותרומה לקמפיין לבניית תומכי תמימים - לחצו כאן>>>


הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.