מערכת COL | יום כ"ד טבת ה׳תשפ״ב 28.12.2021

'שפרה ופועה' בכפר חב"ד בערב הוקרה ל-44 שנה להיווסדו

אולם בית זלטה המחודש בבית רבקה בכפר חב"ד ב' לבש חג בעיצוב מרהיב של פרחים. אווירה, נגינה ותאורה העצימו את המפגש הרב דורי של סבתות אמהות ויולדות צעירות כאשר לכולן מכנה משותף אחד - 'שפרה ופועה' סניף הדגל של הארגון בארץ ובעולם
'שפרה ופועה' בכפר חב
צילום: חיים טויטו

אולם בית זלטה המחודש בבית רבקה בכפר חב"ד ב' לבש חג בעיצוב מרהיב של פרחים. אווירה, נגינה ותאורה העצימו את המפגש הרב דורי של סבתות אמהות ויולדות צעירות כאשר לכולן מכנה משותף אחד - 'שפרה ופועה' סניף הדגל של הארגון בארץ ובעולם.

מאות הנשים שלא הססו לצאת מביתן בקור העז הוכיחו שוב כי הארגון שהרבי הקים ביום הכיפורים לפני 44 שנה חי נושם מצמיח צומח ומתפתח. 

התכנית הגדושה ומליאת התוכן נפתחה בקריאת פרק תהילים של הרבי ע"י הרבנית סימה אשכנזי. לקריאת פ"נ ותפילה עבור נשים להיפקד בזרע חיא וקיימא הוזמנה יו"ר ארגון שפרה ופועה הגב' שושנה רוטנברג. מנהלת הארגון הגב' רבקה רבקין העצימה את כוח הנתינה בקריאה נרגשת שמאחורי כל יולדת עומדות 2,000 נשות כפר חב"ד!

פאנל נשים התקיים במולטימדיה מרתקת שהעצימה את האימהות, תוך מתן תשובות לשאלות שעולות בעקבות הרחבת משפחה, מתוך הקשר ויזואלי של שמיטת האדמה לשמיטה שבתוכנו.

סרטונים מושקעים הביאו לקידמת הבמה את העשייה הברוכה של הארגון לאורך השנה והמסר ששפרה ופועה של מצרים לא השתנו מאז ועד ימנו, בכל דור קיים ה"פרעה" של אותו דור.

את הערב ליוותה בשירים מקוריים ומרגשים היוצרת והזמרת חני רייצעס, תוך תיבול דברי הנחייה בין שיר לשיר. סרט מיוחד הופק ע"י שלמה חיים רבקין על הצלתה הפלאית של משפחת ניר ממיאמי, תוך שימת דגש על המסר, כי האושר היהודי אין בבתים ובממון - אלא האושר היהודי, בילדים וצאצאים. 

המשתתפות נהנו מסעודת מלווה מלכה עשירה כיד המלך מקייטרניג רבקין ונציגת הארגון הגב' שפרה אהרונוב כאשר על העריכה נערכה בטוב טעם פיקח מנדי חנונו מקייטרינג 'חנונוס'. 

צוות מתנדבות שפרה ופועה הפיקו את תוכן האירוע עד לפרטים הקטנים: אסתר פקטור, נחמי גופין, דובה רסקין ורוחלה קריצבסקי, בסיוע חני מרזל, רחלי רוזן ומושקי איידלקופ.

האירוע הופק ותוכנן ע"י חברת צבעים הפקות.

 
 
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.