| יום כ"ב טבת ה׳תשפ״ב 26.12.2021

בהחלט הגיע הזמן לספר משפחתי משלכם

רוצים שהנכדים יכירו את סבא וסבתא באמת? יש באוצרותיכם סיפורים, שאתם רוצים לשמר? מכון מילים מתגייס להגשים את חלומכם בעזרת טובי המקצוענים בתחום-ספרי מתנה והוקרה, סיפורי גבורה והנצחה וספרים משפחתיים ·    
בהחלט הגיע הזמן לספר משפחתי משלכם

לקוחות מספרים:

משפחת לוין, אודות הספר "סבתא נעמי":

"הילדים יודעים בעל פה את הסיפורים אודות סבתא נעמי. כאילו הם חיו אתה יחד את הילדות. הספר המשפחתי שהוציאו לנו 'מכון מילים' הוא הספר הכי אהוב שמרתק אותם. לא פלא שנעמי כל כך גאה בשמה, ויודעת בעל פה את אילן היוחסין עד שמונה דורות"!

משפחת כהנא, אודות הספר "חוליות הזהב שלנו":

"הפקנו להורינו ספר מתנה לחתונת הזהב. בספר העלינו על הכתב סיפורי הוד של סבא וסבתא, הוריהם של ההורים שלנו. כתבנו גם זכרונות מהשנים בהם חינכו אותנו... שילבנו ערכים חינוכיים עם הומור ונוסטלגיה עם מונחים משפחתיים 'משלנו'. רצינו להפתיע את ההורים. אבל ב'מכון מילים' המליצו לנו "לנפץ" את ההפתעה לפני ההדפסה. ערכנו להם ערב מקדים ובו חשפנו בפניהם את הספר הכמעט מוכן. אמי פרצה בבכי של התרגשות. אבי הסתובב אנה ואנה בסערת רגשות עזה. לאחמ"כ הם ישבו לקרוא בשקיקה את הסיפורים. הם דייקו לנו פרטים נוספים שלא ידענו, והוסיפו נופך משלהם. גילינו שהיה חשוב לשתף אותם. הם גם שלפו מאוצרותיהם תמונות נדירות והוסיפו לספר. השיא במסיבה היה מעמד חלוקת הספרים. הם הרגישו שהם לא מחלקים פה סתם מתנות, אלא אוצר רוחני לדורי דורות. הם חילקו ובכו, ואף אחד לא יכול להגדיר מי נתן פה מתנה, ולמי".

הרב ש. ב. אודות הספר "זיידי":

"נכנסתי הביתה בשעת לילה, וראיתי את ילדי שנרדמו עם הספרים. צמרמורת של התרגשות חלפה בי. הילדים שלי הולכים לישון עם סיפורי המופת של אבי. השליחות שלו, המסירות נפש, הגבורה החסידית. חשבנו שזו מתנה להורים, גילינו שזו מתנה לעצמנו".

משפחת ברוינר, אודות הספר: "הניגון המשפחתי":

"הפקנו את הספר שש שנים אחרי פטירת אבא שלי. הלכתי על זה כי ראיתי שהילדים זוכרים אותו רק תשוש וסיעודי. הספר הפגיש אותם עם סבא כילד פלא קטן, כנער חסידי לוהט, וכשליח בעל שאר רוח. הם התוודעו אל עוצמותיו דרך הסיפור.

בסעודת היארצייט האחרון ערכנו חידון מקיף על חייו. התבוננו בילדים שהשתתפו בחידון ודמעות בעינינו: הילדים שלנו יודעים מאיפה הם באו. אין דבר מרגש מזה"!

גם אתם חולמים על ספר משפחתי?

תופתעו לגלות כמה זה קל.

*תהליך קצר ומודרך

*הפקה מקצועית ומרהיבה

*מתנה שלא נשכחת לדורות

*הכל כלול: גיבוש החומרים, כתיבה, עריכה, הגהה, עימוד, ניקוד, שיבוץ תמונות, גרפיקה, שערים, עיצוב עטיפה והגשה לדפוס.

>>צרו אתנו קשר ונספר לכם איך זה עובד<<

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.