מערכת COL | יום כ"ב טבת ה׳תשפ״ב 26.12.2021

המשפטנית שעמדה בעין הסערה הפתיעה: "אני קוראת כפר חב"ד"

לפני כמה חודשים זומנה פרופסור טליה איינהורן לשימוע לפני הדחה מהוועדה למינוי בכירים, בעקבות הביקורת החריפה שלה על בנט. השבוע היא הפתיעה כשחשפה כי קוראת את "כפר חב"ד בהנאה" בכל שבוע. ומה ענתה כשנשאלה מדוע?
המשפטנית שעמדה בעין הסערה הפתיעה:
אלפים נהנים בכל שבוע. שבועון 'כפר חב"ד' בדלת בית בישראל

פרופסור טליה איינהורן הפתיעה השבוע את אלפי עוקביה ברשתות החברתיות כששיתפה שהיא קוראת "מדי שבוע בהנאה" את 'כפר חב"ד' - העיתון הרשמי והנפוץ של חסידי חב"ד.

איינהורן, משפטנית וחברה המייעצת למינוי בכירים בשירות המדינה, עמדה בחודשים האחרונים בעין הסערה הציבורית, לאחר שבעקבות פרסום ביקורת על נפתלי בנט וממשלתו זומנה לשימוע לפני הדחה מהוועדה.

היא נודעת בעמדותיה הימניות ובביקורת החריפה שלה על שיטת המשפט הישראלית. בציוץ שפרסמה ברשת החברתית 'טוויטר' ביום חמישי האחרון, שיתפה קטע מראיון שהעניק גיא לוי - איש שהקים מערך של מאה מתנדבים שיחד עברו על מאות הסעיפים בכתבי האישום של נתניהו וחשפו את העוולות שבו - ליוסי לוין בעיתון כפר חב"ד, תוך שמוסיפה כי קוראת בכל שבוע את העיתון בהנאה.



כשאחד העוקבים אחריה שאל אותה ממתי היא קוראת את שבועונם של חסידי חב"ד ומדוע, ענתה איינהורן: "מנויה כמעט שנתיים". היא הוסיפה: "מעשיר את עולמי מידי שבוע, הן בענייני השעה והן לגבי פרשת השבוע".

ל-COL נודע כי ההיחשפות של איינהורן לשבועון החב"די הפופולרי החלה לאחר שהתראיינה בשבועון לפני כשנתיים. היא קיבלה את העיתון ובו הראיון עימה ומספר ימים לאחר מכן, נפעמת מהתוכן הרב שנחשפה אליו, צלצלה וביקשה לעשות מינוי.

בשנים האחרונות רבים שאינם נמנים עם חסידות חב"ד מנויים ל'כפר חב"ד'. מדובר במספר רב של מנויים כאלו, המשתרעים על פני קשת רחבה של מגזרים וחוגים.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.