שלמה מן | יום כ' טבת ה׳תשפ״ב 24.12.2021

התושבים בנחל'ה עודכנו: היכן עומדות עבודות בניית המקוואות

בנחלת הר חב"ד מקווים כי עד לי"א בניסן יסתיימו עבודות בניית מקווה הטהרה לגברים החדש, הסמוך לבית הכנסת המרכזי. היום עודכנו תושבי השכונה היכן העבודות אוחזות
התושבים בנחל'ה עודכנו: היכן עומדות עבודות בניית המקוואות
המקווה לגברים בנחלת הר חב"ד, בתקופת תחילת שיפוצו לפני מספר שנים

לפני כשנה יצאה נחל'ה, השכונה החב"דית הגדולה והוותיקה בדרום הארץ, בקמפיין גיוס ההמונים למען בניית מקווה הגברים הגדול הסמוך לבית הכנסת המרכזי. היה זה קמפיין גדול שבו הביעו תושבי השכונה תמיכה בעבודות הבנייה והביעו נכונות ורצון ליטול חלק בהקמת המקווה המהודר.

היום (שישי) פורסם בעדכון לתושבים כי העבודות הגיעו כבר כמעט לסיומן וההערכה היא כי בחודשים הקרובים יסתיימו לחלוטין. המטרה בשכונה היא שיוכלו לחגוג את חנוכת המקווה ברוב פאר והדר, ביום הבהיר י"א ניסן הקרוב, 120 שנה להולדת הרבי.

להלן עדכון על מה שכבר בנוי במקווה החדש ועל מה שעוד נותר: הותקנו אמצעי חימום תת רצפתי, המקווה בתוכו מרוצף וקירותיו מחופים. בימים הקרובים יחלו להתקין חלונות ולחפות אף את חלקו החיצוני של המבנה הגדול. בנוסף, נותרו עוד כמה פרטים קטנים שישלימו את העבודה כגון התקנת מערכות מיזוג וחשמל נוספות.

כאמור, הצפי הוא כי בחודשים הקרובים עד לי"א בניסן יסתיימו העבודות לחלוטין, לתועלת ולמען כל תושבי השכונה, נחלת הר חב"ד, כאן ציווה השם את הברכה, וישרת המקווה המהודר את אלפי המשפחות המתגוררות בשכונה ובסביבתה.

במרכז הטהרה 'חיה מושקא' בשכונה, עדכנו כי לאחר עבודה מאומצת ויום יומית של צוות מקצועי ומתנדבים, יתחילו בחודש הקרוב בשעה טובה ובסעייתא דשמייא בחידוש מרכז הטהרה בפועל. 

התכנית האדריכלית החלה מיד לאחר הקמפיין, אולם בעקבות צורך השטח והחיוניות שבדבר הוחלט להוסיף אזור ממוגן - דבר שהוביל לעיכוב נוסף. 

מאחר וקבלת היתרים אורכת זמן, התכנסו האחראיות לחשיבה מחודשת כדי להתחיל ביצוע בשטח, למרות האתגרים שבדבר. הוחלט כי תחילה תחודש הקומה למעלה. העבודות מתוכננות לביצוע כך שלא תפגע שגרת תפעול מרכז הטהרה. 

במקביל, ממשיכים לקדם את האישורים הנצרכים לצורך שלב ב'- הרחבת מרכז הטהרה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.