מנחם קרביצקי | יום כ"א טבת ה׳תשפ״ב 25.12.2021

איך נולדה ההטבה של 700₪ עבור צעירי אנ"ש?

התקלות עם חברות המים הגדולות, המשווקים שמסתירים מהלקוח את העלויות, וחוסר השירות של החברות כשצצים בעיות. משווק ברי המים החב"דניק בראיון בלעדי, בעקבות המבצע המיוחד לצעירי אנ"ש
איך נולדה ההטבה של 700₪ עבור צעירי אנ

סופת 'כרמל' תפסה אותנו לא מוכנים, עם גשמים רוחות ורעמים. החורף הרציני הגיע. אין כמו לשבת בספה עם כוס קפה מהביל ולשמוע את הסאונד של החורף בחוץ.
זהו הזמן שרבים מצעירי אנ"ש חושבים על רכישת בר מים שמציע מים חמים נגישים, ללא המתנה ארוכה להרתחת המים. 

נזכרים בסחיבה של שישיות המים כל שבוע, ברגעים בהם נגמרים המים המנרלים ונאלצים לשתות מהברז.. במילוי של דוד מים בלחץ לפני שבת.. נזכרים וחושבים שוב על מיני בר שיפאר את השיש במטבח ויהווה פתרון הולם ונוח לכל בעיות אלו.

אצל רבים מהצעירים צפים התלבטויות ובעיות: המכשיר יקר מידי ואיך אסתדר עם ההוצאה כזו בחשבון החודשי? האם יש אפשרות שהמכשיר יהיה גם עם אופציה של שבת וגם קומפקטי ובעיצוב יפה? תחום זה ידוע בבעיות שירות, ואיך אדע לבחור את בר המים הכי טוב?

בשביל זה פנינו למשווק ברי המים החב"די, יהודה גרגה בעל חברת mybar, שיוצא בעת הזו עם מבצע מיוחד לצעירי אנ"ש - הנחה של 700₪ עבור רוכשים חדשים, לשמוע ממנו על הפתרונות שמצא לבעיות אלו.


בואו להתחדש עם מיני בר יפה ואיכותי בהטבה של 700₪ לחצו כאן>>>


"במהלך השנים שעבדתי בשיווק ברי המים הכרתי היטב את האתגרים שמלווים את הרוכש הצעיר שמשקיע ממיטב כספו ורוצה לדעת שהוא קונה את המכשיר הנכון במחיר הכי טוב, מתוך ביטחון שיעבוד כמו שצריך ושהאחריות על המכשיר תגיע עם שירות טוב, בעת צורך"

בשל כך הקמתי את חברת mybar, על מנת לספק מענה לקהל אנ"ש, לייעץ לכל אחד על בר המים שהכי מתאים לו, לתת לו את המחיר המשתלם ביותר בשוק, תוך שירות אישי מכל הלב.

אחת הבעיות הנפוצות בחברות ברי המים הגדולות: המתקין מגיע ללקוח הביתה ומציע לו התקנים הכרחיים בתוספת מחיר, כך הוא גורם לו להוצאה גדולה לא מתוכננת.

הסיבה לכך היא: לרוב, המתקינים מקבלים מהחברה תשלום קבוע לביקור עם אופציה לרווחים גדולים בבית הלקוח, כך הם מגדילים את המכירות תוך ניצול חוסר מודעות והבנה שלו

לכן אני מקפיד תמיד לעדכן מראש על כל העלויות, שהלקוח יבין על מה הוא משלם: אלו דברים הם הכרחיים ואלו דברים הם תוספת.

חשוב לי שתהיה חווית קניה חיובית, כשהלקוחות רואים שאכפת לי מהם לפני וגם אחרי הקניה ותמיד יש עם מי לדבר, זה חוזר חזרה בהמלצות ובפידבקים חיוביים

כעת יצאתי במבצע מיוחד עבור צעירי אנ"ש עם הטבה של 700₪ כדי לסייע להם לרכוש מיני בר יפה ואיכותי, בפריסת תשלומים נוחה, קניה שתשאיר את החיוך על פניהם, כשהם יודעים שיש תמיד למי לפנות.

המיני בר החדשני - ספיריטבר טאצ' מבית היבואן של הדס הוא שילוב נדיר של יופי וחדשנות עם אופציה למים חמים וקרים בשבת 

המבצע כולל הנחה גדולה על סננים יוקרתיים ל3 שנים - מיקרו פילטר מבית היבואן של תבור.

פעמים רבות יצא לי להתקל בבתי אנ"ש במיני ברים יפים שלא הוחלפו להם סננים והמים שיצאו היו ממש לא נקיים. חשוב להגביר את המודעות בקרב אנ"ש בנוגע להחלפת המסננים מידי תקופה, הדבר חשוב לבריאות ולאיכות המים. לחיים לחיים


בואו להתחדש עם מיני בר יפה ואיכותי בהטבה של 700₪ לחצו כאן>>>


 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.