מערכת COL | יום י"ט טבת ה׳תשפ״ב 23.12.2021

בהלת האומיקרון, סגירת ארה"ב, הממשלה ה'רעה' - וכ"ד טבת

בהלת האומיקרון: המומחה 'מואיז הקטן' מדבר • וגם: איש הנסיעות על ארצות הברית שהפכה לאדומה וענף התיירות וחבר הכנסת על הרצח המחריד בחומש והמאבק בממשלה "הרעה והמסוכנת" כלשונו, ויש עוד • ליל שישי
בהלת האומיקרון, סגירת ארה
תמונות: ארכיון COL ובאדיבות המצלמים

כמדי שבוע בליל שישי, תכנית סוף שבוע אקטואלית וחסידית להאזנה, בהגשת הרצל קואסשוילי.

זה מה שממתין לכם הערב, החל מהשעה 21:00 בשידור חי.

המסעדן אלדד סיטבון, הידוע בכינוי 'מואיז הקטן' בטוויטר, הפך שלא ברצונו - כנראה - למומחה לנתוני קורונה. אנחנו נדבר איתו על הגל החמישי-האומיקרון. עד כמה הוא מסוכן והם הממשלה נתפסה לפאניקה קיצונית או שהצעדים כמו סגירת השמיים והגבלות נוספות אכן מוצדקים?


להאזנה לשידור החי >>

האזינו לתוכנית המלאה לפי נושאים >>


מנגד, נשמע על ענף התעופה והתיירות, שחטף פעם נוספת מכה אנושה עם הפיכתן של מדינות רבות לאדומות ובתוכן ארה"ב וקנדה. יהיה כאן ר' אורי אלפרוביץ מנכ"ל לכיש טורס, אחת מחברות התיירות הגדולות בארץ, שיתן תמונת מצב עדכנית, ויספר והאם יש מתווה פיצויים בדרך לענף התיירות?

השבוע מלאו שבעה להירצחו של יהודה דימנטמן הי"ד. יהיה כאן חבר הכנסת שלמה קרעי מהליכוד שיספר מדוע הוא עלה בתחילת השבוע לישיבה בחומש בכדי לחזק את התושבים במקום, למרות שמעל הישיבה מרחף צו פינוי כמאחז בלתי חוקי? הוא גם יסביר למה הוא לא מתנצל בפני אף אחד מחברי הממשלה ומהעומד בראשה על השפה המילולית והמלחמה הקשה שהוא מנהל מספסלי האופוזיציה כנגד הממשלה הרעה והמסוכנת הזאת לדבריו.

בשבוע הבא ביום שלישי כ"ד טבת, יום ההילולא של אדמו"ר הזקן, יתקיים מבחן ארצי גדול ומרשים בשולחן ערוך הרב בבני ברק בהשתתפות למעלה מ-1500 אברכים ובחורים. נשוחח עם הרב הגאון הרב אברהם אלאשוילי, מי שעומד בראש המפעל הזה ונמנה על עורכי ומאדירי שולחן ערוך הרב, נשמע ממנו על המבחן הקשה אליו מתכוננים מאות אברכים מכל החוגים וגם על התגובות שהוא מקבל לאחר המבחנים הקשים.

סופר השבועון 'כפר חב"ד' מנדי ברונפמן במדור צריך עיון יסקור ספר של המשפיע הרב יצחק גינזבורג 'המלאך', וזה בהקשר להילולת הרמב"ם שחל הערב.

ולסיום, הגיטריסט והמוזיקאי ברק גרוסברג, יבחר את ניגון השבת שלו.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.