שניאור דייטש | יום י"ח טבת ה׳תשפ״ב 22.12.2021

מאבטחים ערבים התעמתו עם בן גביר, ששלף אקדח

מאבטחים ערבים התעמתו עם ח"כ איתמר בן גביר, ששלף אקדח • "ראיתי מולי שני ערבים שהיו אמורים לאבטח, עם שנאה בעיניים שקיללו ואיימו לפגוע בי ולרצוח אותי", טען הח"כ לאחר האירוע 
מאבטחים ערבים התעמתו עם בן גביר, ששלף אקדח

ח"כ איתמר בן גביר תועד אמש (שלישי) בסרטון בו הוא נראה שולף אקדח, בכניסתו לאירוע ההילולא של ישיבת "כסא רחמים" בגני התערוכה בתל אביב.

בהודעה שפרסם ח"כ איתמר בן גביר לתקשורת, נאמר כי שני מאבטחים ערבים איימו לתקוף אותו בכניסה לאירוע.

לאחר המקרה שתועד, נמלטו השניים מהמקום, אך המשטרה איתרה אותם במקום סמוך ועצרה אותם לחקירה. ח"כ בן גביר מסר אחרי המקרה עדות בתחנת משטרת צפון תל אביב.

תיעוד חלק מהאירוע:

 

ח"כ בן גביר מסר: "האירוע היה עלול להיגמר ברצח, כאשר החנינו את הרכב התחילו השניים לקלל, עניתי שישתקו ואז הגיעו לעברי בצורה מאיימת תוך שהם מאיימים "נהרוג אותך" "נרביץ לך". בשלב זה הרגשתי מאוים ושלפתי את הנשק, כיוונתי כלפי מטה, זה הרגיע אותם לזמן מה. ראיתי מולי שני ערבים שהיו אמורים לאבטח, עם שנאה בעיניים שקיללו ואיימו לפגוע בי ולרצוח אותי. אני מצפה שהמשטרה תחקור את השניים ותגיש כתב אישום. מקומם בכלא יהיה בטוח יותר עבור הציבור".

מלשכתו נמסר כי "בחצי השנה האחרונה התקבלו עשרות איומים כלפי ח"כ בן גביר ברשתות החברתיות ובהודעות אישיות וכן ניסיונות תקיפה שנחקרו במשטרה".

קרוביו של המאבטח טענו כי "ח"כ בן גביר הגיע לאירוע באקספו של הרב מזוז והחליט לחנות את הרכב במקום שאסור. כשהמאבטחים פנו לח"כ ואמרו לו שהחנייה אסורה, הרוחות החלו להתלהט. בן גביר אמר להם: 'אני חבר כנסת מותר לי להחנות איפה שאני רוצה'".

מפלגת הציונות הדתית מסרה כי "תקיפתו של ח"כ איתמר בן גביר אמש בתל אביב היא דבר חמור שלא ניתן לעבור עליו לסדר היום. כאשר ח"כים בקואליציית השמאל מקבלים הודעות לטלפון הם מקבלים אבטחה וכאשר ח"כ בן גביר מותקף יש מי שמנסים להאשים אותו.

"הצביעות הזו בלתי נסבלת. אנו קוראים לרשויות האכיפה למצות את הדין עם התוקפים".

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.