שניאור דייטש | יום י"ז טבת ה׳תשפ״ב 21.12.2021

למדו לכלכל נכון: סדנה ראשונה מסוגה באחיסמך, ביוזמת אגו"ח

 בשכונת אחיסמך בלוד נערכה השבוע סדנה מיוחדת בנושא כלכלת הבית על ידי מומחים מקצועיים המגיעים מתוך המיגזר החרדי ומכירים כל ניואנס בדרך החיים והצרכנות בקהילה החב"דית • הערב נערך על ידי מיזם 'פרנסה בהרחבה' של אגודת חסידי חב"ד שמטרתו לדאוג לרווחתם הכלכלית של משפחות קהילות אנ"ש • בקרוב: סדנאות בריכוזי אנ"ש נוספים
למדו לכלכל נכון: סדנה ראשונה מסוגה באחיסמך, ביוזמת אגו

השבוע נערכה בשכונת אחיסמך בלוד סדנה מיוחדת בנושא כלכלת הבית על ידי מומחים מקצועיים המגיעים מתוך המיגזר החרדי ומכירים כל ניואנס בדרך החיים והצרכנות בקהילה החב"דית.

מטרתן של הסדנאות להעניק למשתתפים ארגז כלים מקצועי ושימושי להתנהלות משק בית מושכלת מבלי להגיע למינוס בבנק.

הסדנה באחיסמך 


הסדנאות נערכות עם מספר משתתפים מצומצם ומוגבל מראש בכדי ליצור אינטימיות בקרב המשתתפים ויכולת ליצור סימולציות אישיות תוך כדי הסדנה.

הערב נערך על ידי מיזם 'פרנסה בהרחבה' של אגודת חסידי חב"ד שמטרתו לדאוג לרווחתם הכלכלית של משפחות קהילות אנ"ש בהכוונה תעסוקתית בהכשרות מקצועיות ובפתרונות תעסוקה. המיזם פועל בשלב הראשון בקהילות בירושלים ובלוד בלבד ויורחב בהמשך בכל הארץ והוא מנוהל על ידי הרכז הארצי הרב שולם רוזן.

מזכ"ל אגו"ח הרב אריאל למברג אומר ל-COL: "זכינו שהרכז הארצי ר' שולם רוזן מקפיד מאוד שמיזם 'פרנסה בהרחבה' של אגו"ח יהיה מחובר לאנשי הקהילה, בכל עיר בה המיזם פועל,  ועל כך תודתנו לנציג מיזם 'פרנסה בהרחבה' בשכונת אחיסמך שארגן בכשרון רב את הערב ר' אלי בר אברהם.

כמו כן תודתנו לשליח במקום, שליח הרבי הרב שאול לידר.

לצד העבודה עם עסקני אנ"ש בכל מקום, המיזם מקפיד לעבוד וליצור שיתופי פעולה עם הארגונים בעלי הניסיון שכבר מפעילים תכניות למיגזר החרדי, שהופכים שותפים פעילים במיזמים של 'פרנסה בהרחבה' בקהילות ירושלים ולוד.

ועל כך תודתנו לארגון למעשה, הרב חזקי קליין והרב ישראל יום טוב, לארגון מפת"ח פתח תקווה ר' עידן גיירסון וארגון תבונה בניהולו של ר' שלומי פרוש".

הרב יוסף יצחק הכהן אהרונוב יו"ר אגודת חסידי חב"ד אומר כי תפקידו של מיזם 'פרנסה בהרחבה' הוא ליישם את הוראת הרבי לאגודת חסידי חב"ד לדאוג לפרנסת אנש על ידי עסקני אנש בכל אתר ואתר, אנו מקווים כי הפעולות הברוכות הללו יוכלו בזמן הקרוב לא רק להיות נחלת הקהילות בירושלים ובלוד, אלא להתרחב לכל רחבי ארה"ק".


לפרטים בנוגע למיזם ניתן לפנות לרכז הארצי הרב שולם רוזן
טלפון - ווצאפ: 0505791778
מייל: [email protected]

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.